Teljesen más szemlélettel vágnak neki a karrierjüknek, mint mondjuk tíz évvel korábban a sorstársaik tették. 

Persze nem csupán a szemlélet változott, hanem az igényeik is, így nincs egyszerű dolga annak a vállalatnak, aki szeretné őket a dolgozóik soraiban tudni. A jó hír, hogy némi odafigyeléssel és újfajta hozzáállással könnyedén meg lehet szólítani őket, éppen ezért mai cikkünkben ennek járunk utána.

Mutasd meg, mit adsz!

A mai frissen végzettek nem csupán azt keresik egy álláshirdetésben, hogy mi lesz a feladatuk, hanem azt is, hogy mit kínál számukra egy-egy vállalat. Ha szeretnéd, hogy álláshirdetéseid minél több friss munkaerőt bevonzzanak, akkor mindenképpen egyeztess a Zyntern.com HR Services csapatával, akik segítenek neked a munkáltatói márkaígéret megalkotásában.

zyn.jpeg

De hogy mi fán terem a munkáltatói márkaígéret, az EVP, vagyis az employer value proposition? Mielőtt azt hinnéd, hogy mindez csak üres és hangzatos mondatok sora, szólunk, hogy ennél sokkal többről van szó!

Ez a néhány jól összerakott mondat ugyanis mindent elmond arról, hogy mi a fontos számotokra vállalati szinten, milyen jövőképet vizionáltok, és hol látjátok ebben a munkavállaló szerepét. Végül arról sem szabad megfeledkezned, hogy megfogalmazd, mitől vagytok mások, mint a versenytársaitok.

Milyen a jó munkáltatói márkaígéret?

Ebből következik, hogy nem minden márkaígéret lesz jó. De hogy mégis mitől lehet “rossz” egy munkáltatói márkaígéret?

Elsőként attól, hogy nem őszinte. Semmiképp se állíts olyat magatokról, ami nem igaz, hiszen annak nagyon rossz üzenete van, ráadásul gyorsan fény is derül a turpisságra. Természetesen vonzónak is kell lenni, hiszen ha nem csábít hozzátok új embereket, akkor valami félresikerült a márkaígéret megfogalmazása során.

Végezetül lényeges, hogy egyedi legyen, és megkülönböztessen másoktól. Az nem feltétlenül elég, hogy multicég vagytok, teremts olyan hagyományokat, alkalmakat, amelyek egyedivé tesznek, mint akár a rendszeres kutyás munkanap, a gyümölcsnapok vagy akár környezettudatos napok beiktatása.

Hosszú távon jobban jársz!

Bár lehet, hogy munkáltatóként most a fejedet fogod, és nem érted, miért kellene neked ezzel ennyire mélyrehatóan foglalkozni, sőt talán azt fontolgatod, hogy valamit gyorsan összecsapsz, mi azonban óva intünk ettől. 

Vedd fel inkább a kapcsolatot a Zyntern.com HR Services csapatával, hogy együtt olyat alkothassatok, amelynek végeredményeként sokkal több fiatalt tudsz magatokhoz csábítani, és hatékonyabban tudod őket megtartani, csökkentve ezzel céges szinten a fluktuációt.

Ne feledd, közel sem mindegy, mit közvetítesz a cégedről, légy őszinte és persze vonzó a frissen diplomázottak számára!