- A Funcom Twitteren jelezte, hogy akarnak még Conan játékot készíteni
- De jelenleg a Conan Exiles befejezésére koncentrálnak
- A Conan Exiles nemrég kapott egy tartalmas kiegészítőt
A Funcom legutóbbi pénzügyi jelentésében érdekes információk lapultak. Egyrészt kiderült, hogy a Conan Exiles immár a stúdió legsikeresebb címe, hiszen alig egy hét alatt visszahozta a fejlesztése költségeit, másrészt pedig megtudhattuk, hogy a norvégok terveznek még Conan játékot készíteni, méghozzá a közeljövőben.
Ezt támasztja alá a Funcom hétfői tweetje is, melyben megerősítik, hogy tervbe van véve még egy Conan játék, de a munkálatok csak a Conan Exiles befejezése után kezdődhetnek. Mint mondják, most csak arra koncentrálnak, hogy a jelenleg Early Access címük startja zökkenőmentes legyen. Az új projektjükről egyelőre semmi mást nem közöltek, megjelenési dátum ennek megfelelően még nincs.
To clarify: We're planning another Conan game, but full production won't start until after Conan Exiles.https://t.co/3RQhKFLWSJ
— CONAN EXILES (@ConanExiles) September 4, 2017
Főleg hogy már a Google Play-en is van Early Access ha vágyat érez valaki, és részt szeretne venni egy mobil applikáció fejlesztésében. ;)
Köcsögleszek: aki nem képes egy piacképes kész terméket letenni az asztalra vagy támogatót szerezni a termék mögé annak semmi keresnivalója az iparban. Pont ez a bajom a legtöbb indie szeméttel is, hogy a Valve hozzájárulásával elözönlik a piacot, holott egy normális megmérettetésen alapuló tiszta versenyben az 5000 Steam-es játékból 4500-ról azt se tudnánk, hogy létezik... Mert nincs is létjogosultsága... :((( Ha egyszer valami a vesztét fogja okozni a Steamnek, az a töménytelen szemét lesz...
Bár kezdetben sikeresnek indult, ami talán a teljes meztelenségnek, és a youtuberek felkapottságának volt köszönhető. Bár ez a túlélő építős stílus a hosszas farmolás miatt nem igazán nézettség barát, így ezek a "tömegek" hamar elfordultak, és az érdeklődés a béka segge alá esett hosszú hónapokig (bár lehet hogy csak nyár volt).
Bár a fagyott észak visszacsábított pár játékost, koránt sem érte el a kezdeti sikereket. És ezen az sem segít hogy az új térképen bizonyos pontokon állandóan kifagy a játék. És rengeteg új bugot hozott a fejlesztés.
Szerintem az EA címnek nagyjából már beta fázisban kellene lennie, legalábbis game breaking bugok terén tisztának. És leginkább arról kellene szólnia, hogy a végső terméket minél inkább a vásárók igényeihez igazítsák. Értem ez alatt tartalmi, vagy minőségi javulás terén. (Persze a hosszú hónapok azzal is telek hogy frissítették az enginet, ami csak a grafikán segített, az animációk semmit nem változtak.)
Lehet hogy a funcom-nak már most kellene másik termék felé néznie hogy megtartsák a profitot, ezt meg lezárni a legkisebb költségvetés mellett.
Persze azzal meg a vásárlók haragját szítaná mint a NMS? Lehet hogy nem tervezem hogy valaha is még előveszem a játékot. Na de akkor is, nekik kutya kötelességük lett volna tökéletesre befejezni, ha engem mint vásárlót már nem is érdekel. Mert ha csalódás hangját hallom, akkor elássuk a fejlesztőt... ha értitek mire gondolok.
Szerintem semmiképpen nem használ egy túl korai EA a játéknak, és mondjuk ez a "vegyes" értékelés sem erősíti a játék jövőjébe vetett bizalmat.