Még múlt hónapban írtunk arról egy hírt, hogy különböző konzolparancsokkal némileg tuningolni lehet a Warcraft világát, de nem olyan nagymértékben. Növelhetjük a növények számát, és szebbé varázsolhatjuk az árnyékokat, persze mindezt a teljesítmény rovására.
De ennyi persze nem elég egy korosodó játékhoz -- hiába a jó és addiktív játékmenet, azért néhány játékos szemét még is csak szúra a grafika elmaradottsága. Ez a hátrányosság különösen szembeötlő, ha vetünk egy pillantást az Age of Conanra, ami hamarosan DirectX 10 támogatást is kap, ezzel pedig még nem büszkélkedhet a Blizzard gyermeke.
Az Eurogamer oldal J. Allen Brackkel készített egy interjút, amiben felvetették, hogy talán jó ötlet lenne, ha kompletten kicserélnék a játék grafikus motorját. Ezt a felvetést azonban a produkciós vezető nem fogadta tárt karokkal, mert szerinte amikor az Ultima Online-nál és az Everquestnél hasonlóval próbálkoztak, a felhasználók rossz szemmel nézték a technikai problémákat, és inkább a régebbi klienssel játszottak, mert azzal nem volt annyi gond. Viszont megígérte, hogy a következő kiegészítő készítésénél már a grafikai javítást is szóba hozzák.
De ennyi persze nem elég egy korosodó játékhoz -- hiába a jó és addiktív játékmenet, azért néhány játékos szemét még is csak szúra a grafika elmaradottsága. Ez a hátrányosság különösen szembeötlő, ha vetünk egy pillantást az Age of Conanra, ami hamarosan DirectX 10 támogatást is kap, ezzel pedig még nem büszkélkedhet a Blizzard gyermeke.
Az Eurogamer oldal J. Allen Brackkel készített egy interjút, amiben felvetették, hogy talán jó ötlet lenne, ha kompletten kicserélnék a játék grafikus motorját. Ezt a felvetést azonban a produkciós vezető nem fogadta tárt karokkal, mert szerinte amikor az Ultima Online-nál és az Everquestnél hasonlóval próbálkoztak, a felhasználók rossz szemmel nézték a technikai problémákat, és inkább a régebbi klienssel játszottak, mert azzal nem volt annyi gond. Viszont megígérte, hogy a következő kiegészítő készítésénél már a grafikai javítást is szóba hozzák.
Az RPG-k sosem arról voltak híresek h jó a grafikájuk hanem a hangulatról, mivel ez a műfaj az életben/könyvekkel,dobokockákkal és FANTÁZIÁVAL/játszott szerepjátékból fejlődött ki. Nem volt semmi képi megjelenítés és ez (aki régen M.A.G.U.S.ozott az tudja) még annyira megdobta a hangulatát a dolognak.
Persze a világ fejlődik, mostmár nem közvetlenül ülünk egymás mellett szerepjáték közben hanem az internet álltal összekötve és ilyenkor meglehet h kell a grafikus látvány! Lehetőleg a legjobb! De ez idő kérdése vagy esetleg még azon múlhat h a játék másik részeinek fejlesztését elhanyagolják. Én személy szerint többre tartom pl a kiegyensúlyozott talentfa ágakat mint +valahányszáz effektet.
A pénz és konfighiányosságról meg annyit h sztem aki fizeti a wowot havonta annak annyit kell tennie h X hónapra leáll és abból a pénzből feltápolja a gépezetét. Nem hiszem h ilyen kaliberű játéknál(gondolok most arra h havidíjas) ilyen problémák merülnének fel(meg ha jól tudom mostanság a hardwarek ára eléggé elfogadható).
Egy szó mint száz én nem szeretném ha a 2. vagy 3. kiegészítő fél évnél többet késsen ez a dolog miatt. Ha nem késik és nem is hanyagolják el a játék többi részét; látom örömmel az új látványvilágot.
Hosszúlett bocsi! Félévente egyszer írok talán meg lehet bocsátani
És mondjuk azt is megcsinálhatnák hogy minden fajon máskép nézzen ki ugyan az a páncélszet de legalábbis a hora és a szövetség között látszon a különbség
Amugy az hogy egy játék szép vagy hangulatos az két dolog:
arby: "Ennél szebb játékot én még nem láttam, de biztos én tévedek. Csak úgy árad a képekből a nagybetűs HANGULAT."
Az biztos hogy a játéknak a hangula utánozhatatlan (lenne, ha nem lenne GW imho), de ha te még nem láttál szebb játékot akkor nem sok mindennel játszhattál lassan a flash játékoknak szebb a grafikájuk mint a wownak, kis felbontású textúrák, lowpoly karakterek,stb... Hangulatban (szinte) semmi, grafikában szinte minden veri a wowot.
Sztem a textúrák részletességét kellene fejleszteni.
nos, ez is azt jelenti, hgoy jön még kieg... nem folytatás... neeeeeeeeeeeem. kiegészítő
szerintem nem túl jó a motorváltás egy játéknál, egy-egy kieggel, mivel ez olyan, mintha gamelés közben megpróbálnák alattad kicserélni a széket. valszeg a földre zuhansz. ráadásul a wow játékosközönségének java nem rendelkezik egy új motort elbíró géppel.
pl. a Blizzard szinte összes gyermeke...,egyiknek sem a grafikája vált híressé.
Elismerem nem ártana a Wownak egy is "ráncfelvarrás" de aki eddig keményen nyomta...az akkor se fogja otthagyni a játékot
mindenesetre én örülni fogok az újításnak persze ameddig a gép bírja
Bár igaz, nekem a régi jobban tetszett.
WoW-val nem játszom (nekem nem jön be), de vhogy nem tudom elképzelni Crysis grafikával. Ehhez a játékhoz sztem ez a graf a jó