Már az elején érdemes
leszögezni: ez a játék olyan hosszú ideje,
és olyan nagy nevek bevonásával készült,
hogy gyakorlatilag elkerülhetetlennek tűnik a csalódottság
érzése, amely vele kapcsolatban jelentkezhet. Már
pedig, ezt a demó kipróbálása után
szomorúan állíthatom, csalódás ért
engem is: egy látványos, okosan megírt és
megrendezett akciójátékot vártam, szívem
mélyén talán Max Payne utódját,
borongós történetet, és természetesen
baromi látványos pisztolyharcokat, nagyon sok
robbanással, ahogyan azt kell. A demóból azonban
két dolog szűrhető le.
Az első az, hogy - bár
ez csak egy bemutató - epikus sztori nem várható.
Játékunk főhőse, Tequila nyomozó beszól
mindennek és mindenkinek, kabátot ránt, és
nekiindul mészárolni. Lehetőségei szinte
korlátlanok, pisztoly, dupla kezes pisztoly, shotgun, hogy
csak a demóban szereplő pár fegyverről tegyek
említést. A játékmechanizmus azonban
kísértetiesen hajaz a nyolcvanas évek elején
divatos shoot 'em up stílusra: általában eljutunk egy
helyszínre, ahol százával özönleni
kezdenek az ellenségek, majd, ha kinyírtuk mindet,
hirtelen megnyílik az út, és mehetünk át
a következőbe - ahol, mily meglepő, ismételten özönleni
kezdenek az ellenfelek, és így tovább, és
így tovább. A programban minimális gondolkodás
sem szükséges - valljuk be, nincs is rá idő -
sőt, taktikázni sem kell: Tequila képes menet közben
akár életerőt is regenerálni, miközben az
elesett több száz hulla között annyi lőszert
találhat, hogy gyakorlatilag ki se nagyon ürül a pisztolya. Ha
pedig nagy gáz volna, jön az innováció, a
Tequila Time, amely jelen esetünkben a bullet time, csak máshogy
hívják. Ilyenkor az idő belassul, és van időnk
válogatni, hogy a képernyőn mozgó 15-20
ellenfél közül melyikeket kívánjuk a
másvilágra küldeni. Menet közben főhősünk
interakcióba lép szinte mindennel - ez különösen
röhejes tud lenni egyes helyeken, Tequila ugyan is bármilyen
felületen csúszkálni kezd, legyen az egy asztal
széle, vagy éppenséggel egy lépcsőkorlát.
Ilyenkor ráadásul, ha ellenfél van a
közelünkben, a Tequila Time automatikusan be is kapcsol,
ami azt eredményezi, hogy gyakorlatilag komolyabb tűzharcokban a játék
másodpercenként váltogat a sebességek
között, miközben főhősünk a legkínosabb
pozíciókban képes végigcsúszni egy
asztalon, ahelyett, hogy lebukna mögé.
Tény, hogy grafikailag ilyen programhoz még nem volt szerencsénk. A játékban tényleg minden szétlőhető, ráadásul a beépített Havok fizikai motornak hála a leeső darabkák soha nem látott precizitással ütköznek egymással, illetve a környezettel. Leszakadó neontáblák, amelyek eltávolíthatnak egy-egy rosszfiút, felborítható narancsospult - valódi, guruló, a pályát összemocskoló gyümölcsökkel -, és számtalan objektum, mind és mind csak arra várd, hogy szétlődd őket. A kérdés csupán az, hogy tényleg csak erre vágytál-e?
Azért van a Konzol hogy azzal jácanak De aki ezt nemfogja fel hát az..............
A gépem AMD Sempron 2800+ MEM:1Giga VGA:Geforce 7600 GS
A játék szépen megy meg minden...
De ami k@rvára idegesít az az hogy játék közbe egyszercsak(mindig máskor) elmegy a kép és csak restartnál jön vissza:@
Mi lehet a baj?
Remélem a teljesnél már nem lesznek ilyen gondok
Amugy sztem az irányitással semmi gond.
NVIDIA tulajok ide ( talán segít ):
http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.html
Más:
A Midway közölte hogy sajnálják a gépigényt ,de ők nem az id és nem a Valve.
A kezdetektől éreztem, hogy a játék elég primitív.
Pedig szívesen adtam volna neki egy esélyt!
Szemétláda, lusta bagázs fejlesztő/kiadó! (Hogy finoman fejezzem ki magamat...)
De akinek egy kicsi esze is van az rájöhet hogy egyetlen Unreal3-as motorral szerelt játéknak sincs nagy gépigénye (legalábbis közel sem ekkora), akkor ennek miért lenne?
Amúgy egész jól fut nálam is, szóval az a hivatalos gépigény egy baromság.
Intel Pentium 2.8 Ghz
2 GB RAM
Geforce 6600 GT
Csak hogy tudjátok.
Föleg a Precision Shot: jol megcsiálnták hogy akárhova lösz mindig odakap a csávó, föleg az tetszik ha kap egy "tököst"
A rombolhatóság meg ejjha....nemsemmi ^^
Jöhet a teljes...