Június 5-én jelent meg a State of Decay, melyből azóta több mint félmillió példányt értékesítettek. A Microsoft a minap ki is jelentette, hogy a nyílt világú zombis túlélőszimulátor a leggyorsabban fogyó friss szellemi tulajdon az Xbox Live Arcade kínálatában, ebből pedig azt gondolná az ember, hogy jól megy a fejlesztők dolga, s azt csinálhatják, amit szeretnének.
Sajnos nem ez a helyzet, ugyanis a State of Decay tervezett PC-s verziója továbbra is megjelenési dátum nélkül vesztegel, a konzolos változatot még frissíteni és javítgatni kell, illetve nem akar előrébb mozdulni a csapat következő, a State of Decay alapjaira épülő, de annak elemeit a következő szintre emelő Class4 kódnéven futó zombis MMOG terve sem.
Az Undead Labs első számú feladata az, hogy rendbehozza a konzolos változatot, amihez aztán egy megkötések nélküli játékmódot is adnak majd. Ha ez mind kész, akkor jöhet csak az átirat, amivel kapcsolatban annyi jó hír azért van, hogy a konzolos kiadással párhuzamosan készült, s „csak” az időközben elkészült frissítéseket kell beépíteni, valamint átalakítani a kezelést és támogatni a Steam platformot. Noha ez nem hangzik nagyon soknak, a csapat mégis azt mondja, hogy ne mostanában számítsunk a megjelenésre.
Ami a Class4-t illeti, arról még nincs nagyon mit beszélni. A csapat szeretné megvalósítani a tervét, de még sokat kell erről tárgyalni a jogokat birtokló Microsofttal, valamint észben kell tartani azt is, hogy a jövőben milyen hardverek lesznek elérhetők, a Class4 ugyanis még évekre van a megjelenéstől.
State of Decay -- Megjelenés 2013. június 5. (Xbox 360) -- Gépigény: nem ismert