Mindig jó érzés, ha az emberfia beleszólhat egy készülő játék sorsába, akár bétatesztelőként, akár egy szavazás résztvevőjeként, hiszen a kész produktumot kézbe véve büszkén érezheti úgy, hogy ő is hozzájárult annak sikeréhez – és marketingszempontból sem utolsó mindez, főleg, hogy a „beleszólók” tutira megvásárolják majd az adott terméket. Nos, most mindenki, akinek van élő battle.net előfizetése, élhet választópolgári jogával, ezen az oldalon.
Sokak kedvenc egységéről van szó, a dark templar kasztról; az erős pszionikus harcosokat ezer évvel ezelőtt űzték ki a protoss anyabolygóról, Aiurról, miután nem voltak hajlandóak csatlakozni Khalához, a népet vezérlő kollektív tudathoz. A tudásszomjtól hajtott ádáz figurák előbb klánokba tömörültek, majd megalkották ezek szövetségét, a Nerazimot. A kérdés pedig itt válik aktuálissá: te melyik törzs harcosait látnád szívesen a játékban, és irányítanád a csaták során?
Az első lehetőséget a lenassák csuklópengés, rongyokba bugyolált „templomosai” jelentik -- velük találkozhattunk az első részben is (balra, fent), aki tehát hagyománytisztelő, vagy különösen szívéhez nőtt ez a szerzet, válassza őt. A másik opció a zer'atai klán vadásza (balra, lent), amely egy kétpengés kaszát forgat amolyan Darth Maul-stílusban, és igazán félelmet kelt a kinézete, hiszen leölt zergek csontjából készített páncélt visel -- ez lehet az újdonságot keresők kedvence. A harmadik megoldás a középutasoké, akik nem tudnak, vagy nem akarnak dönteni, illetve a változatosság hívei: mindkettő legyen benne a játékban, és ha létrehozol egy dark templar egységet, véletlenszerűen bukkanjon elő valamely klán tagja, így okozva meglepetést nemcsak neked, de a szemben álló félnek is. Nos tehát, szavazásra fel, szóljunk bele picit mis is a „nagyok dolgába”!
Sokak kedvenc egységéről van szó, a dark templar kasztról; az erős pszionikus harcosokat ezer évvel ezelőtt űzték ki a protoss anyabolygóról, Aiurról, miután nem voltak hajlandóak csatlakozni Khalához, a népet vezérlő kollektív tudathoz. A tudásszomjtól hajtott ádáz figurák előbb klánokba tömörültek, majd megalkották ezek szövetségét, a Nerazimot. A kérdés pedig itt válik aktuálissá: te melyik törzs harcosait látnád szívesen a játékban, és irányítanád a csaták során?
Az első lehetőséget a lenassák csuklópengés, rongyokba bugyolált „templomosai” jelentik -- velük találkozhattunk az első részben is (balra, fent), aki tehát hagyománytisztelő, vagy különösen szívéhez nőtt ez a szerzet, válassza őt. A másik opció a zer'atai klán vadásza (balra, lent), amely egy kétpengés kaszát forgat amolyan Darth Maul-stílusban, és igazán félelmet kelt a kinézete, hiszen leölt zergek csontjából készített páncélt visel -- ez lehet az újdonságot keresők kedvence. A harmadik megoldás a középutasoké, akik nem tudnak, vagy nem akarnak dönteni, illetve a változatosság hívei: mindkettő legyen benne a játékban, és ha létrehozol egy dark templar egységet, véletlenszerűen bukkanjon elő valamely klán tagja, így okozva meglepetést nemcsak neked, de a szemben álló félnek is. Nos tehát, szavazásra fel, szóljunk bele picit mis is a „nagyok dolgába”!
de választani nem tudok pedig a dark templar-ok a kedvenciem!
de választani nem tudok pedig a dark templar-ok a kedvenciem!
az 1. az tökre olyan mint a régebbi részekben
a 2. hát kicsit furi a kaszája miatt meg h nincs eltakarva az arca
nem tudok dönteni igazából nekem mind1 (nem rajtam fog múlni asszem h melyik lesz)
az 1. az tökre olyan mint a régebbi részekben
a 2. hát kicsit furi a kaszája miatt meg h nincs eltakarva az arca
nem tudok dönteni igazából nekem mind1 (nem rajtam fog múlni asszem h melyik lesz)
Mi ez ha nem fanatika
Mi ez ha nem fanatika