Először a főszereplőről árulta el, hogy már az első rész óta szeretett volna videót készíteni egy marine-ról. Meg akarta mutatni, hogy még egy ilyen egyszerű karakternek is lehet epikus jelentősége. Ahogy rakták össze a páncélzatot, úgy jöttek rá, milyen robosztus, erőt sugárzó figura valójában ez a figura. Úgy gondolták, az a legjobb mód a nagy visszatérésre, hogy először valami kisebb dolgot mutatnak, aztán a végén egy hatalmas finálé. Azt hiszem, abban egyetérthetünk, ez sikerült nekik.
A történet, a karakterek, és lényegében a következő lépések megtervezése általában úgy történik, hogy a fejlesztés különböző részlegeinek vezetői összeülnek és együtt megbeszélnek mindent. Ilyenkor csak úgy záporoznak az ötletek, és az egyik ilyen tanácskozás során, miközben a mozis trailer részleteit dolgozták ki, vetődött fel, hogy ne csak a videóban legyen fontos szerepe, hanem Tychus Findlay néven a történetbe is illesszék be. A karakter alaposabb kidolgozása segített, hogy a bemutatkozó eposzban is egy plusz töltettel bíró Tychus jelenjen meg, ne csak egy átlag marine. Annak köszönhetően, hogy a dizájnerek és a CGI-vel foglalkozó szakemberek igy együttműködnek, hangulatosabb játék lesz a végeredmény, mivel szorosabb a kötődés az átvezető mozik és a játékmenet között.
Az első rész óta természetesen nagyon sokat fejlődött a technológia, így minden egyes újabb játékában képes volt a Blizzard magasabbra rakni a lécet a mozik terén. A StarCraft 2-vel ismét megkísérlik ezt, de a hangsúly most is, mint eddig mindenkor, a történetmesélésen van. Ugyanis ahhoz hogy kiemelkedjenek, jól kell ezt megoldani, nem elég pusztán a látvány. A technológia áll a történet szolgálatában, nem fordítva.
A korábban megismert, a játék motorjával készült átvezető videók most is jelen lesznek, de most már szinte a mozikhoz hasonló szinten képesek ezt is megvalósítani. Persze a legfontosabb jeleneteket így is CGI-animáció segítségével mutatják meg.
A technológia korlátaival már a bemutatott videó készítése közben is szembesültek, hiszen csak a marine több mint 5 millió poligonból állt, ez pedig már sok volt a renderelő szoftvernek, így külön részletekben kellett befejezniük. Ekkor jöttek rá, a jelenlegi programjuk már nem lesz mindig elegendő. Az egyik lehetőség a Pixar stúdió RenderManjének szolgálatba állítása, mellyel már szabadabban dolgozhatnak majd. Ez szokatlan lépés egy játékokkal foglalkozó cégtől, hiszen ez sok házon belüli fejlesztést igényel, de rengeteg nagyon tehetséges emberük van, akik ennek a segítségével olyan mozikat hozhatnak létre, melyek megfelelnek a játékosok elvárásainak.
A tervek szerint most is kiadják azokat az eszközöket megjelenés után, amivel in-game átvezető videókat lehet készíteni. A Blizzardnál mindig örömmel nézik meg, mit alkotnak a játékosok, így izgatottan várják az első amatőr munkákat a StarCraft 2-ből is, melyhez most a lehetőségek egész széles tárháza áll majd a vállalkozó szelleműek rendelkezésére.
A történet, a karakterek, és lényegében a következő lépések megtervezése általában úgy történik, hogy a fejlesztés különböző részlegeinek vezetői összeülnek és együtt megbeszélnek mindent. Ilyenkor csak úgy záporoznak az ötletek, és az egyik ilyen tanácskozás során, miközben a mozis trailer részleteit dolgozták ki, vetődött fel, hogy ne csak a videóban legyen fontos szerepe, hanem Tychus Findlay néven a történetbe is illesszék be. A karakter alaposabb kidolgozása segített, hogy a bemutatkozó eposzban is egy plusz töltettel bíró Tychus jelenjen meg, ne csak egy átlag marine. Annak köszönhetően, hogy a dizájnerek és a CGI-vel foglalkozó szakemberek igy együttműködnek, hangulatosabb játék lesz a végeredmény, mivel szorosabb a kötődés az átvezető mozik és a játékmenet között.
Az első rész óta természetesen nagyon sokat fejlődött a technológia, így minden egyes újabb játékában képes volt a Blizzard magasabbra rakni a lécet a mozik terén. A StarCraft 2-vel ismét megkísérlik ezt, de a hangsúly most is, mint eddig mindenkor, a történetmesélésen van. Ugyanis ahhoz hogy kiemelkedjenek, jól kell ezt megoldani, nem elég pusztán a látvány. A technológia áll a történet szolgálatában, nem fordítva.
A korábban megismert, a játék motorjával készült átvezető videók most is jelen lesznek, de most már szinte a mozikhoz hasonló szinten képesek ezt is megvalósítani. Persze a legfontosabb jeleneteket így is CGI-animáció segítségével mutatják meg.
A technológia korlátaival már a bemutatott videó készítése közben is szembesültek, hiszen csak a marine több mint 5 millió poligonból állt, ez pedig már sok volt a renderelő szoftvernek, így külön részletekben kellett befejezniük. Ekkor jöttek rá, a jelenlegi programjuk már nem lesz mindig elegendő. Az egyik lehetőség a Pixar stúdió RenderManjének szolgálatba állítása, mellyel már szabadabban dolgozhatnak majd. Ez szokatlan lépés egy játékokkal foglalkozó cégtől, hiszen ez sok házon belüli fejlesztést igényel, de rengeteg nagyon tehetséges emberük van, akik ennek a segítségével olyan mozikat hozhatnak létre, melyek megfelelnek a játékosok elvárásainak.
A tervek szerint most is kiadják azokat az eszközöket megjelenés után, amivel in-game átvezető videókat lehet készíteni. A Blizzardnál mindig örömmel nézik meg, mit alkotnak a játékosok, így izgatottan várják az első amatőr munkákat a StarCraft 2-ből is, melyhez most a lehetőségek egész széles tárháza áll majd a vállalkozó szelleműek rendelkezésére.
Blizzard élt, él és élni fog..... ez máshonnan ismerős LOL
Blizzard FOREVER!!!
AVE
Ennél alább ne is adja a Blizz .