- Az E3 2019-en láthattuk először mozgásban a Star Wars Jedi: Fallen Ordert
- A játék amúgy nem lesz búskomor történettel megáldva
- Ehhez igazodik a fénykard ereje is
A Star Wars legerősebb kézifegyvere a fénykard, ami George Lucas állítása szerint mindent átvág – persze, amikor ezt kijelentette, jótékonyan megfeledkezett A Sith-ek bosszújában megjelent Magna Őrök villámló botjáról, amiket anno ő maga promózott úgy, hogy fénykard-álló, de az is kimehetett a fejéből, hogy A Birodalom visszavágban Luke jó nagyot odasózott a kardjával Vader vállvértjének, és egy karcolás sem esett rajta.
Az igazság az, hogy a fénykard valójában azt vágja át, amit a sztori vagy a látvány megkíván, és úgy tűnik, a Respawn sem fog ettől eltérni. A vezető dizájner, Justin Perez az IGN-nek árulta el, hogy csak bizonyos esetekben fog a fénykard csonkítani, leginkább droidoknál és különféle kreatúráknál, az embereket egyben hagyja.
Lehet mondani, hogy „persze, hisz Disney”, de egyrészt, a Star Wars sosem a darabolásról szólt, a filmekben is leginkább csak a kreatúrákat és a droidokat szelték darabokra. Csak nézzük meg Jabba bárkáján történő aprítást A Jedi visszatérben, vagy A Sith-ek bosszúja mészárlását a mustafari jelenetben – utóbbiban az egyetlen lény, amit kettényesnek, egy nagy CGI bogár.
Másrészt, a Disney érájában is van darabolás, emlékezzünk csak Snoke és testőrei megboldogulására Az utolsó Jedikben: előbbit négyfelé vágták, a Preatorianus Őrség tagjai között meg van, akit lefejeztek, és olyan is akad, akit cafatokra téptek. És a Solo az első olyan rész, amiben Chewbacca valóban kitépte valakinek a karját – bár magát a letépést nem láttuk, de a hang eléggé beszédes volt, ahogy a wookiee kezében fityegő két kar is.
Szóval valószínűleg nem a Disney, hanem maga a Respawn áll a háttérben, az ok pedig nemes egyszerűséggel az, hogy ez egy Star Wars és nem egy Witcher játék lesz. A Star Wars pedig családbarát matéria, ettől eltérni botorság lenne.
Sokan nem értik miért utálják az emberek a trónok harcának utolsó évadát, de pont ez miatt a marhaság miatt. Ott volt egy racionálisan felépített logikus ( és igen, kegyetlen ) világ, erre ez a két birka 1-bites transzformersz agyú, hollywoody - dizney tündérmesét csináltak belőle.
Na a SW- a harmadik ( első :) résztől ettől a hibától szenved és annyira komolytalanná válik, hogy már csak legyint az ember, annyira, hogy mozira már végképp nem költök ( sw témában ) ...
A játékot ettől függetlenül várom, mert amit láttam az tetszett. Remélem csillagrombolókkal nem fogunk benne frizbizni... :):