Az utolsó néhány Battlefield-játék egyik legjellegzetesebb jellemzője volt, hogy iszonyú rombolások mentek végre a pályákon. Elég csak a Battlefield 4-re gondolni, aminek elején egy komplett gyárépület ráborul a fejünkre, de a Sanghajban összedőlő toronyház is eléggé emlékezetes momentum.
Na, ilyen élményekből nem sok lesz a Star Wars: Battlefrontban, legalábbis Patrick Bach, a DICE menedzsere ezt állítja. Elmondása szerint, mivel a Star Wars intellektuális tulajdon, bármi, amit csinálnak, az hatással van rá, tehát ésszel kell kezelni. Úgyhogy nem fognak lerombolni mindent csak azért, mert megtehetik. Mindennek értelme kell, hogy legyen, ugyanakkor autentikusnak is – írták ezt már a hivatalos Twitter-csatornán. Szóval nem fogjuk látni a theedi palota összeomlását, és az Uralkodó rezidenciájává avanzsált Jedi Templomot sem lőhetjük bele Coruscant acéllal és betonnal borított felszínébe, de azért remélhetőleg a ló túloldalára sem esnek át. Elvégre, AT-AT lépegetők is lövöldöznek majd a játékban, és azokon nem csúzli van.
"We’re using destruction where it make sense but also working to create something that is authentic to the universe."
Azaz:
"Rombolást ott használunk, ahol annak értelme van, de szintén igyekszünk valami olyasmit is létrehozni, ami hitelesnek hat [a STAR WARS] univerzumban."
Magyarul:
- nem fog Michael Bay-módjára minden felrobbanni, csak mert jól nézne ki
- bele akarnak tenni valami egyedit is, valamit, aminek hatására nem fogja őket senki elküldeni az anyjukba, csak mert a STAR WARS-ban ilyen nincs, nem volt vagy lesz.