Az űrcsaták mellett a Star Wars: Battlefront másik nagyon hiányolt eleme a singleplayer mód, egy igazi kampány, amit internet nélkül, magunkban élvezhetünk. Harcolhatunk ugyan a mesterséges intelligencia ellen egy-egy küldetés keretében, de ez nem ugyanaz, és most megtudtuk, hogy miért maradt ki ez az opció.
Az EA ügyvezető igazgatója, Peter Moore a Gamespotnak adott interjút, és ebben elmondta, hogy már a kezdetektől a multiplayer módra koncentráltak, arra alapozva, hogy az adataik szerint nagyon kevesen játszottak volna a kampánnyal. Az interjúban felvetették neki, hogy a singleplayer móddal is ellátott AAA címek hagyományosan jobban fogynak, mint azok, amelyekben csak többjátékos mód van, de Moore szerint a számok nem ezt mutatják.
Moore elmondta, hogy az ilyesfajta döntések már nagyon korán, a fejlesztés kezdetén megszületnek, figyelembe véve, hogy két-három év múlva milyen lesz a piac. A tervezés persze nem mindig jön be, a Star Wars: The Old Republicot például előfizetéses játékként álmodták meg, de mire elkészültek, a piac nagyot változott, és free-to-playre kellett váltani.
Tehát: a kiadók szeretnének "kinevelni" egy mindenre elszánt, kompetitív (versengős) játékokat előnyben részesítő játékoscsoportot. Azokra az agresszív játékosokra gondolok, akik rengeteg időt töltenek egy játékkal csak azért, hogy a toplista élére kerüljenek, vagy kimaxoljanak minden elérhető fegyvertípust, magas legyen a győzelmi rátájuk satöbbi. Akik agresszívak, és lenézik a kezdőket. Emellett végtelenül elkötelezettek a játékuk mellett, és minden fórumon védelmezik, akár vérre menően is. A kiadóknak ez a csoport kapóra jön, mert rájuk mindig számíthatnak, ha kiadnak egy multis-lövöldözős játékot, sőt, rájuk valószínűleg számíthatnak a DLC-nél meg Custom Pack-nél is, lévén az elszánt vérpistike ki akar tűnni. Tehát itt van ez az új Battlefront játék, aminek a készítése során kispórolták a single-t (pénz és embermegtakarítás), ott van a fent említett keménymag, akik már úgyis ráuntak az Evolve-ra meg a Titanfall-ra, plusz a nosztalgia és a sorozat megszállottjai, akik már csak a név miatt megveszik. Most hogy ezt végiggondolom, a számok tényleg az EA oldalán állnak. Ami igen elkeserítő.
Tehát: a kiadók szeretnének "kinevelni" egy mindenre elszánt, kompetitív (versengős) játékokat előnyben részesítő játékoscsoportot. Azokra az agresszív játékosokra gondolok, akik rengeteg időt töltenek egy játékkal csak azért, hogy a toplista élére kerüljenek, vagy kimaxoljanak minden elérhető fegyvertípust, magas legyen a győzelmi rátájuk satöbbi. Akik agresszívak, és lenézik a kezdőket. Emellett végtelenül elkötelezettek a játékuk mellett, és minden fórumon védelmezik, akár vérre menően is. A kiadóknak ez a csoport kapóra jön, mert rájuk mindig számíthatnak, ha kiadnak egy multis-lövöldözős játékot, sőt, rájuk valószínűleg számíthatnak a DLC-nél meg Custom Pack-nél is, lévén az elszánt vérpistike ki akar tűnni. Tehát itt van ez az új Battlefront játék, aminek a készítése során kispórolták a single-t (pénz és embermegtakarítás), ott van a fent említett keménymag, akik már úgyis ráuntak az Evolve-ra meg a Titanfall-ra, plusz a nosztalgia és a sorozat megszállottjai, akik már csak a név miatt megveszik. Most hogy ezt végiggondolom, a számok tényleg az EA oldalán állnak. Ami igen elkeserítő.
Oké, a Battlefront 2 kampánya se volt egy nagy eresztés, a BF3 és BF4 kampánya pedig ritka sablonos (szvsz), de nem hiszem el, hogy nem lehetett volna ehhez egy vállalható sztorit összedobni. Legalább az alatt beletanult volna az ember a játékmechanikába stb, hogy az első multis meccsén legyen egy kis esélye legalább.
Nagyon érdekel ez a játék, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány játék multijával játszottam, és egyikkel se többet pár óránál. Ha lenne benne single én pl. megvenném, de így lehet, hogy felejtős. 15k-ért legalábbis biztos, ahogy meg az EA-t ismerem, nem szoktak jelentős akciókat dobni a játékaikra, mire vállalható ára lesz, addigra meg talán meg is hal a multija.
Oké, a Battlefront 2 kampánya se volt egy nagy eresztés, a BF3 és BF4 kampánya pedig ritka sablonos (szvsz), de nem hiszem el, hogy nem lehetett volna ehhez egy vállalható sztorit összedobni. Legalább az alatt beletanult volna az ember a játékmechanikába stb, hogy az első multis meccsén legyen egy kis esélye legalább.
Nagyon érdekel ez a játék, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány játék multijával játszottam, és egyikkel se többet pár óránál. Ha lenne benne single én pl. megvenném, de így lehet, hogy felejtős. 15k-ért legalábbis biztos, ahogy meg az EA-t ismerem, nem szoktak jelentős akciókat dobni a játékaikra, mire vállalható ára lesz, addigra meg talán meg is hal a multija.
Ennyi.