- Nem lesz egyik Halálcsillag sem benne a Star Wars: Battlefrontban
- Az AT-AT birodalmi lépegetőket nem irányíthatjuk
- Csak az ágyúit használhatjuk
- A csillagrombolók megjelenhetnek a csataterek fölött, de le nem lőhetjük őket
Egyre inkább úgy tűnik, hogy a Star Wars: Battlefront másról sem szól, mint arról, hogy mi nem lesz benne. Nem lesz kampány, mert nem is akartak a fejlesztők bele ilyet. Nem lesz űrcsata, mert az meg nem illik a játékhoz (nem illik egy Csillagok háborúja játékhoz a csillagok közti háborúzás…). Ráadásul egyelőre úgy tűnik, nem lesz egyetlen bolygó sem az előzménytrilógiából. Sőt, ma az Eurogamernek adott interjúból kiderült, hogy nem vezethetjük a birodalmi lépegetőket, míg az EA kommunikációs menedzsere azt árulta el Redditen, hogy a két Halálcsillagon sem csatázhatunk.
Kezdjük az AT-AT lépegetőkkel. Az E3 2015-ön látott gameplay-videóban feltűntek a négylábú hadigépek, és láthattuk is, amint az egyik játékos kicsit megritkította a Lázadók sorait. Nos, ennyi befolyásunk lesz majd a birodalmi lépegetőkre, használhatjuk azok ágyúit, de a mozgásukra nem gyakorolhatunk hatást. Sigurlina Ingvarsdottir, a Star Wars Battlefront vezető producere szerint az AT-AT-ék lassú mozgásuk és hatalmas méretük miatt igen egyedi szerkezetek, és ha irányítani tudnánk őket, az „tönkretenné a játékot.”
Ami a Halálcsillag helyzetét illet, az valahol érthető, hiszen az űrállomások elleni csaták elsősorban az űrben zajlottak, és űrcsaták nélkül logikus, hogy ilyenben nem vehetünk részt. Na de az már eléggé nyilvánvaló, hogy az alfa fázisba lépő Battlefront meg sem próbálja követni a filmek eseményeit, akkor miért nem lehetne néhány gyalogos ütközet a támaszpontok valamelyikén? Mondjuk egy időre menő játékmód, ahol meg kell akadályoznia a Lázadóknak, hogy a Birodalom felrobbantsa a Yavin IV-et, az Alderaant vagy az Endort. A birodalmi játékosok meg próbálhatnák megakadályozni ebben a felkelőket.
Viszont a csillagrombolók nem maradnak ki a mókából, ahogy azt a korábbi videókban láthattuk, ott fognak lebegni néhány pálya fölött – sőt, olykor le is pottyannak az égből. Persze fizikailag mi nem lőhetjük majd le őket, ugyanakkor az EA szerint játékunk nem csak közvetlen a csatákra lesz hatással.
És még egy rossz hír, ami talán minden eddigi rossz hírnél rosszabb a Star Wars: Battlefronttal kapcsolatban… Hatásszünet… Nem játszhatunk ewokokkal. Látni láthatjuk őket, de egyik bőrébe sem bújhatunk bele. Ez már tragédia.
vagy Swtor-ban. Pedig ezek nélkül az egész játék annyit ér mint egy autó motor nélkül. Szóval egyet értek a többi emberel, így annak sincs értelme hogy kiadják/elkészítsék. A Dlc-kel kapcsolatba meg most úgy látom nagy divat lett a legtöbb készítőnél, először még csak párral kezdődőt most meg egyre több játékot csinálnak meg ilyenre.
De ez már tényleg mindennek a legalja! Nem is vagyok hajlandó többet foglalkozni vele.
De ez már tényleg mindennek a legalja! Nem is vagyok hajlandó többet foglalkozni vele.
Tudom, nevetséges hogy egyfolytába hisztizünk a BF miatt de nem a mi hibánk hogy EA-DICE inkább úgy dönt hogy kevesebb tartalmat akar belerakni a játékba mint az első Battlefront, hogy később mégtöbb pénzt csaljon ki az idiótáktól akik a cím láttán egyből fizetnének.
Egy olyan cégtől meg nem lehet mást elvárni, aki a biztos profitra hajt. Az nem igazán szempont, hogy ki mit hisz el, meg mivel ábrándulnak ki az emberek, mert mindig lesz olyan marha, aki vesz tőlük játékot és ezzel táplálja a tüzet.
Ez is egy jó példája, hogy a hype mindent el tud mosni, ameddig nem kezd el pár játékos gondolkodni. Az összes agyon hypeolt vacak most buktázni fog, örüljetek azoknak a játékoknak, amiket még nem hypeoltak, mert azok talán jobbak lesznek.
Spéci járművek - első dlc
Halálcsillag - második dlc
Spéci karakterek - harmadik dlc
Űrcsata+sequel - Battlefront 2
Új trilógia - Battlefront 3
Kivan ez találva, hogyan lehet minimális erőbefektetéssel a legjobban megfejni a népet...