• Patrick Söderlund bánja a döntéseiket
  • Nem akartak nyerőgépet csinálni a Star Wars Battlefront 2-ből

Blake Jorgensen után most Patrick Söderlund is kifejezte, hogy mennyire sajnálják a Star Wars Battlefront 2 lootboxai körül kialakult botrányt, és hogy sokat tanultak az esetből. Emlékeztetőül: a Star Wars Battlefront 2, pontosabban a játék lootboxai és azok pay-to-win mivolta körül kialalkult botrány óriásira dagadt, és az egész iparra hatással lett. Ugyan az Electronic Arts kivezette, majd átalakítva újra bemutatta a ládákat, de már késő volt, a balhé kinőtte magát, és a politika érdeklődését is felkeltette a szerencsejátékkal hasonlatos mivolta miatt.

„Ha a dolgok nem úgy alakulnak ahogy azt gondoltad, akkor szerényen kell hozzáállnod a történtekhez, őszintének lenni magaddal szemben és az eredményt figyelembe véve arra törekedni, hogy legközelebb jobban sikerüljön. Ez egy olyan változtatás volt, ami nem működött. Nem lehet menekülni a tény elől, hogy olyan döntéseket hoztunk, melyeket utólag visszagondolva nem kellett volna. Sem a fejlesztő, sem a kiadó nem akart nyerőgépet csinálni, vagy az emberek pénzét leszedni, bár ez lett a közfelfogás” – mondta Patrick Söderlund, az Electronic Arts játékfejlesztéséért felelős igazgatója a The Guardiannak adott interjúban.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!