Az eredeti Star Trek-széria egyik leghíresebb epizódja talán az, amelyikben James T. Kirk kapitánynak egy kietlen bolygó felszínén egyes egyedül kellett szembenéznie egy brutális zöld lénnyel. Ez az idegen a gorn faj képviselője volt, s habár akkoriban, 1967-ben, a zöld gumiruha még megállta a helyét a tévéképernyőkön, manapság egy ilyen hacukát már mindenhonnan kiröhögnének, így a Digital Extremes csapatának tényleg nem volt más választása, mint modernizálni a klasszikus faj kinézetét, valami olyanná, ami beleillik a franchise új irányvonalába.
Az alábbi videóban a stúdió vezetője, Brian Miller beszél nekünk arról, hogyan frissítették a csupán egyetlen rész idejére feltűnt fajt, megtartva mindazt, amiért kultstátuszba került az eredeti ellenfél. A csapat némileg átdolgozta a faj kinézetét, illetve a játékmenet változatosságának érdekében új kasztokat mutattak be.
Slar, a USS Defianton ragadt gorn
Sőt, a 2009-es filmhez is készült gorn maszk, a Rura Penthén tűnt volna fel, ahol Nero és bandája raboskodott egy ideig. Mivel az egész klingon börtönbolygó szálat kinyisszantották, szegény gorn cameoja is kiesett. Így festett volna:
A gorn rab, aki kimaradt a moziból
Ez az új változat jól néz ki. Jó látni, hogy az új Trek vonal elrugaszkodik a homlok-fül-orr megváltoztatva, és az már idegen felfogástól.
Slar, a USS Defianton ragadt gorn
Sőt, a 2009-es filmhez is készült gorn maszk, a Rura Penthén tűnt volna fel, ahol Nero és bandája raboskodott egy ideig. Mivel az egész klingon börtönbolygó szálat kinyisszantották, szegény gorn cameoja is kiesett. Így festett volna:
A gorn rab, aki kimaradt a moziból
Ez az új változat jól néz ki. Jó látni, hogy az új Trek vonal elrugaszkodik a homlok-fül-orr megváltoztatva, és az már idegen felfogástól.
A játékról meg. Nem tűnik rossznak, a gornt meg jól felturbózták.:)