A Star Citizen már az eddig napvilágot látott információk alapján is egy rendkívül szerteágazó játéknak tűnik, azonban a fejlesztők időről-időre lerántják a leplet valami újdonságról. Tavaly decemberben például a Squadron 42 játékmenetében gyönyörködhettünk, nemrég pedig a kalózkodás témáját beszélték ki az illetékesek a hivatalos fórumon.
Mint kiderült, habár a játékban lophatunk hajókat, azokat sajnos nem tarthatjuk meg. Szórakozhatunk velük, akár még el is adhatjuk őket, azonban ha kijelentkezünk, menthetetlenül eltűnnek a birtokunkból. Minderre a fejlesztők magyarázata szerint azért volt szükség, mert ők egyfajta rövidtávú tevékenységnek szánták a kalózkodást, ahol gyorsan elpasszoljuk a szajrét, nem pedig flottát építünk az ebül szerzett hajókból.
Az összehasonlítás meg teljes mértékben alaptalan, mert egyrészt ezek a játékok 5 év alatt elkészültek. Másrészt meg ami nem, itt gondolok a Cyberpunk 2077-re. Annak meg csak a bejelentése volt 5 éve, a fejlesztése konkrétan csak a Witcher 3 befejezése után kezdődött el 100%-on (September 12, 2016).
Soha nem valtottak Cryengine 4-re, epp azert mert annyit mo*****itottak mar rajta addigra. 3.7 verzion voltak mindig is.
A bahamas ferraris hulyeseged gondolom sima trollkodas. 2012 novembereben amint lezarult a kickstarter mentek es licenszeltek a Cryengine-t aztan 2012 vegen-2013 elejen kezdodott a munka.
Az osszehasonlitas az egyeb jatekokkal tokeletesen jo.
Epp ez a lenyeg hogy azok 5 ev alatt elkeszultek...nagy meglevo studiok altal keszitve, es single player jatekok. Az SC pedig egy sokkal bonyolultabb MMO esnem egy meglevo studio altal keszul hanem menet kozben toboroztak a csapatot raktak ossze a studiokat...ergo tokeletesen ertheto hogy 5 ev alatt nincs kesz.
A Witcher 3 pedig 2015 Majusban jelent meg egyebkent es igen utana alltak ra a Cyberpunk-ra jobban.
Ahogy SC fejlesztese is a studiok, teamek felepitese utan kezdodott 100%-osan...vagy ez csak a Cyberpunk-nal jo kifogas? 2013-ban az SC team is olyan kicsi volt (kb 50 ember) mint akik a CP-on dolgoztak mar 2012-tol. Mostanra mindket jatekon kb 400-an dolgoznak.
Szoval ja eleg sok a hasonlosag a ketto kozott...de a CP meg mindig csak egy single player game, amig az SC egy MMO.
Kicsit fura lenne ha mar a KS elott fejlesztettek volna a jatekot tekintve hogy 2012 novemberben licenszeltek a Cryengine-t. Szoval elotte bajosan dolgoztak a jatekon. Szoval elkezdtek 2012 vegen-2013 elejen, es ugye egy MMO+single player keszul parhuzamosan. Ez 5 ev, ugy hogy az elejen volt par emberuk osszesen, szoval ebben az 5 evben benne van a studiok felepitese is.
Osszehasonlitaskent ugyanannyi ideje keszul mint a Cyberpunk 2077. Azzal is a megcelzott megjelenes 2019....7 ev egy single player jatekra, es nekik nem kellett felepiteni a studiokat, mar megvolt mindenuk.
ME:A is 5 evig keszult, GTA5 is...mindketto mnagy studioktol es egyik sem MMO.
Szoval ja nem annyira gaz mint ahogy egyesek (uninfirmalatlanul) allitjak.
Az összehasonlítás meg teljes mértékben alaptalan, mert egyrészt ezek a játékok 5 év alatt elkészültek. Másrészt meg ami nem, itt gondolok a Cyberpunk 2077-re. Annak meg csak a bejelentése volt 5 éve, a fejlesztése konkrétan csak a Witcher 3 befejezése után kezdődött el 100%-on (September 12, 2016).
Kicsit fura lenne ha mar a KS elott fejlesztettek volna a jatekot tekintve hogy 2012 novemberben licenszeltek a Cryengine-t. Szoval elotte bajosan dolgoztak a jatekon. Szoval elkezdtek 2012 vegen-2013 elejen, es ugye egy MMO+single player keszul parhuzamosan. Ez 5 ev, ugy hogy az elejen volt par emberuk osszesen, szoval ebben az 5 evben benne van a studiok felepitese is.
Osszehasonlitaskent ugyanannyi ideje keszul mint a Cyberpunk 2077. Azzal is a megcelzott megjelenes 2019....7 ev egy single player jatekra, es nekik nem kellett felepiteni a studiokat, mar megvolt mindenuk.
ME:A is 5 evig keszult, GTA5 is...mindketto mnagy studioktol es egyik sem MMO.
Szoval ja nem annyira gaz mint ahogy egyesek (uninfirmalatlanul) allitjak.
A mikor adjak mar ki nyavajgast tovabbra sem ertem. Annyi ideje csinaljak amennyi idot nagy studiok nemritkan eltoltenek egy nagyobb single player jatek fejlesztesevel. Ez meg egy bonyolult MMO, es a nullarol indultak, menet kozben epitettek fel a studiokat.
De a fejlesztőket ismerve ez amúgy is csak egy újabb mézesmadzag, amivel bejárják a médiát hogy 2018-ben is elérjék a 140 milliós támogatást.
Szerintem jó lenne ha engine cserélgetés helyett végre kiadnának egy játszható játékot és egy ütemtervet hogy milyen DLCkel fogják bővíteni. Mert ez hogy bugos alpha, és ki sem adják mert egyben akarnak egy teljes űr-életszimulációt letenni kezd nevetségessé válni. A következő hír az lesz hogy aki nem akar az űrben repkedni az vásárolhat párologtató berendezéseket és akár egy farmot is művelhet a galaxis peremén, implementálva a Farm Simulatort a 2019-es adomány gyűjtésben.
A mikor adjak mar ki nyavajgast tovabbra sem ertem. Annyi ideje csinaljak amennyi idot nagy studiok nemritkan eltoltenek egy nagyobb single player jatek fejlesztesevel. Ez meg egy bonyolult MMO, es a nullarol indultak, menet kozben epitettek fel a studiokat.
De a fejlesztőket ismerve ez amúgy is csak egy újabb mézesmadzag, amivel bejárják a médiát hogy 2018-ben is elérjék a 140 milliós támogatást.
Szerintem jó lenne ha engine cserélgetés helyett végre kiadnának egy játszható játékot és egy ütemtervet hogy milyen DLCkel fogják bővíteni. Mert ez hogy bugos alpha, és ki sem adják mert egyben akarnak egy teljes űr-életszimulációt letenni kezd nevetségessé válni. A következő hír az lesz hogy aki nem akar az űrben repkedni az vásárolhat párologtató berendezéseket és akár egy farmot is művelhet a galaxis peremén, implementálva a Farm Simulatort a 2019-es adomány gyűjtésben.