Tavaly év végén jelent meg a Star Citizen 2.6-os verziója, most pedig Chris Roberts bejelentette, hogy már nem kell sokat várni az Alfa 3.0-ra. Ha minden igaz, már júniusban frissülni fog a játék, ami nagyobb lépés lesz a Star Citizen fejlesztésében, mint a 2.6 megjelenése.
A 3.0-s frissítéssel jelenik meg a Planetary Tech, ami teljesen új játékélményt fog kínálni. "Ahogy a Large World és a Physics Grid bővítette a játékot, például azzal, hogy az űrállomáson beleülhettél egy hajóba, amivel több százezer kilométert repülhettél, úgy fogja bővíteni a lehetőségeket a Planetary Tech." -- írta Roberts a hírlevélben. És hogy ez mit jelent? Azt, hogy le lehet majd szállni bármelyik bolygóra, holdra, azt fel lehet majd fedezni, akár sétálva, akár egy járművet használva.
"Ezzel a frissítéssel túllépünk saját ígéreteinken, és egy olyan univerzumot fogunk átadni, amit saját látószögből tudnak a játékosok felfedezni, határok nélkül. Ez egy remek példa arra, amit a közösség és a fejlesztők együttesen meg tudnak oldani." A Stanton Landing Zones azonban nem fog megjelenni a Planetary Tech-kel együtt, mert az azt készítő csapat decemberben átnyergelt egy másik projektre. A csapat pótlása azonban nem egyszerű, most belsős emberekkel próbálja a Roberts Space Industries pótolni a hiányt.
A Star Citizen fejlesztése ezután sem áll le, sőt a fejlesztők még inkább be akarják vonni a közösséget a munkálatokba, ugyanúgy, mint az Arena Commandernél. Természetesen most a legmagasabb minőség az elsődleges szempont. és a Planetary Tech csak egy kis szelete annak, amit a Star Citizen Alfa 3.0 kínálni fog, a teljes, 2017-es menetrendet itt lehet elolvasni. Chris Roberts nem felejtett el köszönetet mondani azért, hogy ezzel a játékkal foglalkozhatnak, amivel -- állítása szerint -- történelmet írnak majd.
Ami egy teljesen rossz hasonlat, mert 14 evig keszult (SC most fogja elerni az 5. evet), semmit nem lehetett tudni rola csak neha hallani hogy keszul, nem kukaztak (SC jatszhato most is, es hetente tobb videoban szamolnak be a fejlesztesrol, sot a belso fejlesztesi utemterv is nyilvanos)
Ez biztos ,ha valaha el fog készülni biztosan. Mert a DNF-t magasan letaszítja a trónról.
SC 5 eve keszul ugy hogy nullarol epitettek fel a csapatot/studiokat, custom motorra epul, es az edfigi legosszetettebb MMO.
Mas studiok ennyi ido alatt egy nagyobb single player jatekot fejeznek be. Szoval meg a nagy studiok fejlesztesi idejehez sincsenek lemaradva megis megy a rinya hogy "sosem lesz kesz" meg "mi tart ilyen sokaig"
Ami egy teljesen rossz hasonlat, mert 14 evig keszult (SC most fogja elerni az 5. evet), semmit nem lehetett tudni rola csak neha hallani hogy keszul, nem kukaztak (SC jatszhato most is, es hetente tobb videoban szamolnak be a fejlesztesrol, sot a belso fejlesztesi utemterv is nyilvanos)
Ez biztos ,ha valaha el fog készülni biztosan. Mert a DNF-t magasan letaszítja a trónról.