A Star Citizenben a harc éppen olyan fontos, mint a galaxis felfedezése, ha pedig küzdelemre kerül sor, az garantált, hogy valaki a főbe fog harapni, és amikor ez megtörténik, látványos robbanásra számíthatunk. Erről láthatunk most egy rövidebb bemutatót, aminek hála nem csak kívülről, hanem belülről is szemtanúi lehetünk a hajó utolsó pillanatainak.
Star Citizen: így pusztul el a hajód
A Star Citizen új videójában azt láthatjuk, hogy milyen látványosságokkal jár egy hajó elpusztulása.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Star Citizen megjelenés:
ismeretlen
Star Citizen gépigény:
CPU: 2400 MHz,
RAM: 4096 MB,
VGA: 768 MB,
HDD: 10 GB
Nekem egy régebbi gépem van, de már akkor egy erősebb processzort választottam (i5). A videókártyát szükséges lesz cserélni egy dx12-es darabra és akkor elégségesen fog futni véleményem szerint. Nem tudom hányan próbáltátok a Battlefrontot, de azt simán viszi ez a PC, pedig a BF3-nál sok gondom volt és a grafika mégis sokat fejlődött. Ennyit számít az optimalizáltság, amit még itt érthető mód nem végeztek el, de biztos erőmű kell ahhoz, hogy ultrán játsszál, de annak ára van.
Én 5k ért szereztem meg a játékot és eleinte csak sétálgatni tudtam a hangárban, de most már lehet repülni, free flight módban átszállni haver járgányába, sétálni és beszélgetni más játékosokkal egy még kidolgozatlan űrkikötőben. Nekem már most megérte ennyi tartalomért, mert manapság 15 ezerért adnak egy Batman játékot, ami el se indul vagy játszhatatlanul bugos PC-n. FPS-modul elég régóta késik, de ha az is kijön és hozzávesszük az eddigi tartalmakhoz, akkor igazából megloptam őket ezzel a nevetséges árral. Arról nem is beszélve, hogy mi lesz következőnek.
Érdemes utána olvasni, hogy mit írnak a DX12-ről általánosságban, mert ha nem is ez a szakmánk akkor is érdekes, hogy a jelenlegi grafikus számítások sokszorosára képes ez a technológia. Ebbe belegondolva lehet, hogy most lehetetlennek tűnik első ránézésre a részletesség ilyen magas foka, de mi van, ha tényleg képes erre a DX12. Engem személy szerint nem lep meg, mert régóta hobbim a videójátékozás és megéltünk már pár ilyen grafikai ugrást. Amíg a konzolok diktálják az iramot nem csoda, hogy évekig állóhelyzet van és ezért is egyedi és elképzelhetetlenül bonyolult, amit a Star Citizennel akarnak véghez vinni, mert nem kell a fejlesztőknek meggyőznie pár öltönyös üzletembert, akiket csak az érdekel, hogy legkevesebb munkával a legtöbb hasznot érjék el.
Ezért én nem sajnálom a pénzt tőlük eddig megdolgoztak érte és remélem továbbra is ezt teszik. Ide kapcsolódik, hogy a Metal Gear Solid körüli bonyodalmat nem értjük teljesen, de előfordulhat, hogy a pénz okozta azt, hogy elég sok dolog kikerült a játékból. Ennek ellenére elég tartalmas és igényes játék rengeteg aprósággal, amit nem várna el senki. Ezért is zavaró az, hogy nem hagyták befejezni a játékot, mert fontosabb volt a profit. Visszakanyarodva a Star Citizen-re, elég sok pénzt összegyűjtöttek így ott abban az előnyös helyzetben vannak, hogy egy korláttal kevesebb van és a fejlesztésre tudnak összpontosítani. Sokan visszaélnének ezzel a lehetőséggel, de amennyit tudok a projektről érdemesnek tartom, hogy bízzak benne vagy a világ legnagyobb átverését hajtották végre, aminek nem szégyen bedőlni.
Akkor már értem, hogyan terjed a hang az űrben...
Akkor már értem, hogyan terjed a hang az űrben...