- Kevés egy DirectX 10-es kártya a Star Citizennek
- Minden technológia, amit beépítenek, ennél modernebb API-t igényel
- Legalább 8 GB memória kell a játékhoz
Az eddig látott videók alapján lelkiekben már felkészültünk arra, hogy a Star Citizen keményen meg fogja izzasztani a gépeinket, sőt sokaknak fejleszteni is kell majd -- főleg akkor, ha még mindig egy DirectX 10-es kártya dolgozik a gépházban.
A Cloud Imperiumtól Sean Tracy mondta el, hogy egy DirectX 10-es kártya és 4 GB memória semmi esetre sem lesz elegendő ahhoz, hogy játszani tudjunk a Star Citizennel, hiszen minden technológia, amit a játékba akarnak beépíteni, az vagy DirectX 11-re, DirectX 12-re (ez nem fog megjelenni Windows 7-re) vagy a Mantle API-ra támaszkodik. Szerinte már nem is fognak sokáig létezni DirectX 10-es kártyák, így aztán nincs értelme ezeket támogatni.
A jelenlegi állás szerint a Star Citizen minimum gépigény így néz ki:
Star Citizen minimum gépigény:
- Operációs rendszer: Windows 7/8 (kötelező a 64 bit)
- Processzor: Intel Core2 Duo, 2,4Ghz / AMD Phenom X2
- Memória: 8 GB RAM
- Videokártya: Nvidia GeForce 460GTX / AMD Radeon HD5850
Egy ilyen konfigurációval éppen hogy csak el fog indulni a játék, ezért a csapat inkább egy Intel Core i5 2500 - Nvidia GTX 670 párost javasol, a magasabb részletességhez pedig egy R9 290X vagy egy GTX 780 szükséges.
Az itt megjelölt minimum gépigény meg elég régi ócskavas még itthon is szóval nem értem mi a probléma.
A játék pedig jó esetben 1 év múlva jelenik meg, úgyhogy addigra olcsóbb lesz pár vas és a minimum gépigény még nevetségesebb lesz. Aminek a tanulsága az, hogy ha egy játékot vártok akkor ne évekkel a megjelenés előtt vegyétek meg a gépet hozzá.
Az itt megjelölt minimum gépigény meg elég régi ócskavas még itthon is szóval nem értem mi a probléma.