Alig múlt el egy hét azóta, hogy Chris Roberts álom-űrszimulátora átlépte a 20 milliós határt, ezzel zöld utat adva a bolygófelszíni, FPS módban játszható harcoknak. Az eltelt röpke kilenc nap alatt újabb milliót szívott be a Roberts Space Industries, mint valami túlpörgetett fekete lyuk. Pedig eredetileg csak 2 milliót szerettek volna összekuporgatni Robertsék a Kickstarteren, akkor lett abból 2,1 millió, míg a honlapjukon azóta mellékalapoztak még egy kicsit.
És hogy mi a jutalmunk ezért a huszonegyedik miskáért? Megkapjuk a Salvage Mechanic játékelemet, amelynek segítségével értékes tárgyakat és titkokat gyűjthetünk be gyalogos és űrrepülős oldalunkhoz is, felfedhetjük egy ősi, hadesian nevű faj múltját, vagy elsőként vehetjük fel a kapcsolatot egy új fajjal.
egy nyomorult hangár van kész a játékból meg év vége körül jön ki a Dogfight Module,komolyan azt hiszed hogy ilyen igencsak erősen pre-alfa készültségi állapotnál tudnak neked megjelenési dátumot mondani?
Jöhet a többi toltál felesleges feature. Én akarok űr és bolygó felszíni RTS módot, legyen űr-kaszinó és billiárd minigame is. In-game paint a hajók egyedi hello kitty festéssel való ellátásához.
egy nyomorult hangár van kész a játékból meg év vége körül jön ki a Dogfight Module,komolyan azt hiszed hogy ilyen igencsak erősen pre-alfa készültségi állapotnál tudnak neked megjelenési dátumot mondani?
Jöhet a többi toltál felesleges feature. Én akarok űr és bolygó felszíni RTS módot, legyen űr-kaszinó és billiárd minigame is. In-game paint a hajók egyedi hello kitty festéssel való ellátásához.