A Stalin vs. Martians története egészen egyedi és érdekes: 1942 nyarát írjuk, mikor is űrlények landolnak a fagyos Szibériában, és megtámadják a nagy Oroszország népét. Ennek hírére Sztálin érvénybe lépteti az anti-E.T. hadműveletet, és saját kezébe veszi az irányítást. Tömören ennyi. Egyszerűen banális, fatális és egyben orbitális (baromság) is, bár az alapsztorin még csak-csak túl tudnám tenni magam, ám nézzük csak meg a premierképeket - nagy jóindulattal még csak középszerűnek sem mondható grafikát kapunk. De lássuk, milyen lehetőségeket kínál a játék!
A műfaj jól megszokott felépítésével ellentétben ezúttal semmiféle nyersanyagot nem kell kibányásznunk, barakkokat építenünk, csapatokat összeállítanunk, és épületeket fejlesztenünk. Ehelyett csupán csak a pályán elhelyezett élénk színben pompázó „power-up”-ok összegyűjtésével kell foglalatoskodnunk, melyekből alapvetően öt típus áll majd rendelkezésünkre. A Pénzt jelképezővel utánpótlást igényelhetünk, a Páncélzat pedig meglepő módon egységeink védelmének növelését hivatott szolgálni. Az Erő segítségével könnyebben csaphatunk szét az ellenséges csapatok között, a Sebesség felvételével pedig seregeink gyorsabb mozgását biztosíthatjuk. Hátra van még az Orvosság, amely nevéhez hűen egészségi állapotunk megőrzését illetve feljavítását segíti. Mindezek mellett egységeink egy-egy speciális képesség birtokában is lesznek.
Bár ahogy látszik, hülyeségért nem kell a szomszédba menniük a készítőknek, én a helyükben a látványvilágra és a kinézetre vonatkozó terveiket még egyszer átgondolnám, és újból nekifutnék a fejlesztésnek. Egyetlen mentségük, hogy ők se gondolják komolyan az egészet, és a játékot is valószínűleg csak szabadidős tevékenység keretein belül készítik. Bevallottan csak azoknak szánják, akiknek elegük van a mai piaci trendeknek megfelelni akaró háborús RTS-ek áradatából. A megjelenést körülbelül ez év őszére datálják.
A műfaj jól megszokott felépítésével ellentétben ezúttal semmiféle nyersanyagot nem kell kibányásznunk, barakkokat építenünk, csapatokat összeállítanunk, és épületeket fejlesztenünk. Ehelyett csupán csak a pályán elhelyezett élénk színben pompázó „power-up”-ok összegyűjtésével kell foglalatoskodnunk, melyekből alapvetően öt típus áll majd rendelkezésünkre. A Pénzt jelképezővel utánpótlást igényelhetünk, a Páncélzat pedig meglepő módon egységeink védelmének növelését hivatott szolgálni. Az Erő segítségével könnyebben csaphatunk szét az ellenséges csapatok között, a Sebesség felvételével pedig seregeink gyorsabb mozgását biztosíthatjuk. Hátra van még az Orvosság, amely nevéhez hűen egészségi állapotunk megőrzését illetve feljavítását segíti. Mindezek mellett egységeink egy-egy speciális képesség birtokában is lesznek.
Bár ahogy látszik, hülyeségért nem kell a szomszédba menniük a készítőknek, én a helyükben a látványvilágra és a kinézetre vonatkozó terveiket még egyszer átgondolnám, és újból nekifutnék a fejlesztésnek. Egyetlen mentségük, hogy ők se gondolják komolyan az egészet, és a játékot is valószínűleg csak szabadidős tevékenység keretein belül készítik. Bevallottan csak azoknak szánják, akiknek elegük van a mai piaci trendeknek megfelelni akaró háborús RTS-ek áradatából. A megjelenést körülbelül ez év őszére datálják.
lehet, hogy valakinek tetszik...
De vele ellentétben én nem hiszem,hogy tévednék. Inkább azt hiszem, hogy ezt a játékot nem is nagyon fogom kipróbálni.
Ha már stratégia, akkor maradjunk a klasszikus rendszernél!
De vele ellentétben én nem hiszem,hogy tévednék. Inkább azt hiszem, hogy ezt a játékot nem is nagyon fogom kipróbálni.
Ha már stratégia, akkor maradjunk a klasszikus rendszernél!
Vagy stratégia, vagy FPS. De ez a felszedegetős stratégia nekem nem ígér túl sok jót.
Persze lehet, hogy tévedek!