Mi nem, mindenesetre biztos, hogy a méretes javítási lista csupán a jéghegy csúcsa. Magamnak is volt szerencsém a termékhez annak idején, néha még mostanában is verejtékben izzadva ébredek fel... a kellően bugos – bár tény, hogy elég hangulatos, technikailag igen csak korrekt – Battlefield -klón ötvözni próbálta az EA játékának arcade stílusát, és az Operation Flashpoint reálisnak tűnő játékmenetét... mindhiába. Hiába volt benne minden, ami kellett, a szoftveren sajnos nagyon érződött, hogy ráfért volna még néhány hónap (év?) fejlesztés...
Söldner: Secret Wars – mégis folt
Bár nem is olyan régen elmélkedtünk a Söldner második részének bejelentése kapcsán arról az orbitális bukásról, ami miatt pénzügyi öngyilkosságnak tűnik az esetleges folytatás, a Jowood egy váratlan csavarral mégis kiadott az első részhez egy foltot. Ki érti ezt?
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Söldner: Secret Wars megjelenés:
2004. május 28.
Söldner: Secret Wars gépigény:
CPU: 1400 MHz,
RAM: 256 MB,
VGA: 32 MB,
HDD: 1 GB
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.