A PAX East során a Respawn Entertainment bejelentette, hogy májusban megjelenik a Titanfall első letölthető tartalma, az Expedition DLC, ám ennek láttán örömünk nem volt őszinte, ugyanis a 10 dolláros vételár fejében mindösszesen csak három új pályát kapunk, némi történettel körítve. Ez nem sok, de szerencsére a fejlesztők nem akarják ennyivel kiszúrni a szemünket, s közölték: a jövőben gyorsabb tempóban fognak jönni a frissítések, amik számos új és legfőképpen ingyenes tartalommal látják el a játékot.
A hivatalos blogon olvasható közleményben Steve Fukuda elmondta: elsősorban szeretnék minél jobban karbantartani a játékot, ami azt jelenti, hogy hibákat javítanak, optimalizálnak, odafigyelnek a fegyverek közötti egyensúlyra, illetve tovább finomítanak a továbbra sem tökéletes matchmakingen.
Ezt követi aztán a játékosok életét megkönnyítő funkciók beépítése. Az egyik ilyen a csapattársaink színkódolása, hogy a meccsek során és a lobbyban is könnyen meg tudjuk különböztetni őket a többiektől. Továbbá hamarosan átnevezhetjük majd a fegyverkiosztásokat, s az egyes meccstípusokhoz rendelhetjük az egyedi szetteket, a kihívásokat különböző kritériumok alapján rendezhetjük, például aszerint, hogy melyik áll a legközelebb a teljesítéshez, valamint az előző meccs végeredményét láthatjuk majd a statisztikák között, miközben várunk.
A harmadik kategóriába az infrastruktúrát érintő javítások tartoznak, ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy nemsokára indul a privát meccsek bétatesztelése, amiben ugyebár személyre szabott szabályok szerint küzdhetünk. Továbbá ebbe a kategóriába tartoznak még azok az érkező opciók is, amik a versengést szorgalmazzák, de erről majd csak később kapunk részleteket.
Végezetül úgymond kézzelfogható tartalmakat is kapunk, mégpedig új játékmódokat és a meglévő meccstípusok variációit, új Burn Cardok mutatkoznak be, illetve lehetőséget kapunk arra is, hogy festéssel tegyük egyedivé a titánunkat.