Bár a Dragon Age: Origins párbeszédrendszere sokkal inkább hagyományosabb, mint amit a Mass Effect óta a BioWare-től megszokhattunk -– lévén a sci-fi RPG óta tudunk rövidebb, „érzelmi” válaszokat adni –-, ugyanakkor a régi módiban sokkal többféle lehetőség rejlik. Ezt maga Dr. Greg Zeschuk vallotta be, azt is hozzátéve, hogy a Dragon Age: Originsben kétszer annyi opciót kapunk a dialógusok terén, mint a jövő éve elején boltokba kerülő Mass Effect 2-ben.
És hogy ez vajon mitől lehetséges? A Dragon Age-ben a lehetséges válaszok többek között az általunk választott fajtól, osztálytól, rábeszélési képességektől, és a karakterek kapcsolatának érzelmi fejlődésétől is függenek. Zeschuk szerint éppen ezért egyetlen végigjátszás közel sem elég ahhoz, hogy a fel nem fedezett párbeszédeket megtaláljuk, hiszen tömérdek kombinációs lehetőség rejlik minden válaszunkban.
És hogy ez vajon mitől lehetséges? A Dragon Age-ben a lehetséges válaszok többek között az általunk választott fajtól, osztálytól, rábeszélési képességektől, és a karakterek kapcsolatának érzelmi fejlődésétől is függenek. Zeschuk szerint éppen ezért egyetlen végigjátszás közel sem elég ahhoz, hogy a fel nem fedezett párbeszédeket megtaláljuk, hiszen tömérdek kombinációs lehetőség rejlik minden válaszunkban.
Éppen a sztori és a párbeszéd miatt jó a Dragon Age és Mass Effect.
MEN TUDOM MIÉRT NEM PEDIG 2008-AS AZ XBOX-OM LÉGYSZÍ AKI TUDJA ERRE AZ e-mail CÍMRE KÜLDJE EL:
ocsaigergo@hotmail.com
ELÖRE IS KÖSZ
"D0nci: Szerepjatek nalam Diablo... ott pont jo a szoveg:gameplay aranya. Itt a jatekbeli benazast a 80 oras ures pofazassal probaljak takargatni. Iranyitasa nulla, sosem latod at a terepet ugy ahogy szeretned, harcrendszer is eleg bena, targyakat (5*5 pixeles konyv) alig veszed eszre es meg sorolhatnam."
Hát pont a Diablo nem egy szerepjáték. A harcrendszer meg tökéletes csak használni kéne tudni. Ha nem találod a könyeket ott van a csodálatos Tab billenytű.
http://bbsimg.ngfiles.com/1/20229000/ngbbs4ae2d79d92aab.jpg
LOL. Joke of the Decade. Bár ha szerinted ebben a műfajban nem fontosak a dialógusok, akkor elhiszem, hogy neked a Diablo szerepjátéknak minősül...
Baldur's Gate, Planescape: Torment, nem ismerősek, mi?
Remélem még sok ilyen játékot tol ki a Bioware!
Bocs, nem szokásom, de ez a komment:
De jó hírem is van incd021, van egy hely az interneten, ahol a kommented méltó elismerésben fog részesülni. Sőt, kategóriájában az év kommentje lesz. Nagy tapsot neki.
Szerintem ennek inkább game reklámozás szaga van
A Dragon Age ben jó is a sok párbeszéd. A DA ebben jobb, a ME pedig a harcban.
Mellesleg nekem is jobban tetszenek a régi stílusú, "teljes válaszos" párbeszédek. Néha a Mass Effectben nehéz eldönteni az új rendszer miatt, hogy melyik lehetőség passzol legjobban a karakterünkhöz. Aztán olykor be-bekapok 1-2 Paragon pontot is, pedig nagyon nem akarok.
D0nci: Azért az sem kevés, de teljesen igazad van. Egy Dragon Age-t meg sem éri végigdarálni.
A hír kevésbé meglepő azonban vegyük figyelembe hogy a DA:O fele se kis mennyiség Amit viszont én picit kifogásolnék és ez akár off is lehet hogy velem előfordult párszor mikor a lehetséges válaszokat latolgattam hogy teljesen mást mondott a karakter mint amire én abbol az egy mondatból következtettem bár lehet ez csak az én hülyeségemen mulik Ellenben nagyon tetszettek a teljesen különböző válaszok és hogy nem volt 2 ugyanolyan NPC.
Meg még 2 másikkal vittme még de eggyikkel sem jutottma tovább mert valahogy jó-jó de egy idő után amikor ugyan oda szaladgálok az már egy kicsit unalmas!!