A Ubisoft és a Massive Entertainment a GDC alkalmából kiadott egy fejlesztői videót a Snowdrop Engine-nel kapcsolatban. Ez a cég következő generációs grafikusmotorja, mely egyszer már elkápráztatott minket a The Division bemutatójakor, de csak most világos, hogy miért is lesz ilyen jó ez a motor.
A Snowdrop Engine nagy pozitívuma, hogy a megtervezése során nem arra hajtottak a fejlesztők, hogy minden nagyobb legyen, hanem arra, hogy amit látunk, az jobban fessen, mint eddig, a munkamenet pedig gyors és egyszerű legyen, ami különösen fontos a manapság egyre nagyobb összegeket elérő játékfejlesztés során. Ezt a csomópont alapú rendszerrel sikerült elérni, ami az animációtól egészen a küldetéstervezésig mindenre kiterjed, s olyan egyszerű ezzel a munka, hogy kvázi legózni lehet -- persze komoly meló van minden egyes elem mögött, de mégis gyorsabban megvannak a szükséges kirakósok, mint egy másik motor segítségével.
A Snowdrop Engine-t elsőként az idén esedékes The Division fogja használni, de mérget lehet venni arra, hogy a Ubisoft más játékaiban is találkozhatunk majd ezzel a valóban leleményes eszközkészlettel.