• Mocskosul véres lesz a játék
  • Amiben az akció fog dominálni
  • De lesznek benne hátborzongató részek is

Ahogy arról a Siliconera beszámolt, Tojama Keiicsiró Slitterheadje a horror helyett elsősorban az akcióra fog koncentrálni. Az információ a Bokeh Game Studio YouTube-ra feltöltött Q&A videójából származik, amelyben Tojama különböző kérdésekre válaszol Junya Okura játékigazgató és Kazunobu Sato producer mellett. Míg a cím rövid előzetese anno túlélőhorrornak mutatta be a játékot, Tojama elmagyarázta, hogy a Gravity Rush magasságalapú összecsapásai inspirálták a Slitterhead harcrendszerét. Okura azt állítja, hogy az akció és a felfedezés lesz a játék középpontjában, bár lesznek lassú és rémisztő jelenetek is az élmény során.

Bár a készülő cím állítólag kevesebb hangsúlyt fektet majd az ijesztgetésre, a Slitterhead kapcsolatát a Silent Hill-sorozattal nem lehet letagadni. Tojama leghíresebb alkotásaként a kedvelt túlélőhorror-élmény a pszicho- és testhorrorra helyezett hangsúlyával különböztette meg magát riválisaitól. Bár a Slitterheadből még nem sokat mutattak, a játék lényeinek kinézetére vetett pillantások előrevetítik, hogy mi vár ránk: gusztustalan testhorror, minden mennyiségben.