Fokozódik a SimCity körüli mizéria: eddig úgy volt, hogy aki az Originen vásárolta meg a programot, az az ügyfélszolgálaton keresztül visszakaphatja a pénzét, ez a lehetőség azonban hirtelen megszűnt. Az erre vonatkozó, az EA közösségi koordinátorától származó bejegyzést törölték, s a végfelhasználói szabályzat az érvényes, mely kimondja, hogy csak különleges esetekben áll módjában a kiadónak visszaadni a pénzt -- a szerverek leállása, illetve akadozó működése nem ilyen, az viszont járható út, ha arra hivatkozunk, hogy csak a vásárlás után jöttünk rá arra, hogy a gépünk nem képes futtatni a programot.
Több felhasználói is jelezte már, hogy az EA ügyfélszolgálatával semmire sem jutott, sőt olyan rémhír is terjedni kezdett, miszerint aki a pénzét kéri vissza, annak az Origin fiókját bannolják. Ez a figyelmeztetés állítólag azután érkezett, mikor az egyik játékos a bankjához akart fordulni pénzének visszaszerzése reményében, ám az EA Twitteren tagadta, hogy ilyet mondott volna az ügyfélszolgálatos.
Időközben Észak-Amerika egyik legnagyobb áruháza beszüntette a SimCity digitális változatának terjesztését arra hivatkozva, hogy a termék játszhatatlan. Ez nagy pofon az EA-nek, ráadásul még továbbra sem sikerült megoldani a szerverek körüli problémákat, pedig külön csapatok dolgoznak ezen, több szervert állítanak üzembe, illetve bizonyos, nem fontos közösségi funkciókat is kikapcsoltak, csak hogy normálisan fusson a játék.
Köszönöm simcity!:(
[br /]
Üdv: Egy volt EA vásárló.
Alapból vannak a kalózkodók, különféle okokból (nincs pénze, szeretné előbb kipróbálni, utálja a kiadókat már, stb.), és a kiadó ahelyett hogy úgy akarná őket visszaszorítani, hogy átcsábítja plusz tartalmakkal, egyre jobb és jobb játékokkal, megbízhatósággal (mint a szabad piacon az egyre lejjebb tolt árakkal az üzletek) a játékosokat, inkább próbálja elijeszteni őket a wareztól, ellehetetleníteni a törtjátékok létrehozását, problémamentes futtatását.
Viszont ezzel pont az ellenkezőjét érik el: a DRM-eket így is percek alatt feltörik, sokszor a nagy AAA címek is NAPOKKAL korábban megjelenek feltörve, és hála a rengeteg crackernek, igen gyakran problémamentesebb a tört játékok futtatása, mint az agyon védett eredeti példányoké (internetkapcsolat, kódok, fiókok, külön szolgáltatások visszaigazolása...), ezzel még több játékost taszítva át a warez mellé, mert van egy határ, amin túl az ember már azt mondja hogy akkor eddig tartott a lojalitása és a pénze az ilyenekre a kiadók mellett.
(Véleményem szerint ezért is lendült fel részben az indie-részleg, az ottani DRM nélküliséget, kedvező árat és jófej, közvetlen fejlesztőcsapatot a kreativitással megfejelve könnyebb kedvelni és támogatni, mint a fenti taktikával élő cégeket.)
És látván hogy még több 'kalóz' ember lett, még brutálisabban próbálják levédeni termékeket, esetleg dlc-kre szétbontani őket. Előbbire tűnt megoldásnak a folyamatos internetkapcsolat bevezetése, azonban szinte sose sikerült ezt gond nélkül beváltani (csak hogy a két legcsúfosabb kudarcot nézzük: Diablo 3, most meg ez a SimCity), a dlc-ket meg ugyanúgy feltörik, csatolják mint bármi mást.
De ez persze csak az én véleményem, lehet hogy holnap majd minden warezos a fejéhez kap, és az kiáltja: "Te jó ég, hogy én milyen helytelenül cselekedtem, azonnal megyek kifizetni a játékokat, és minden megoldódik!" [Sarcasm]
Talán nincs igazam, de én így látom ezt az egész témát. Elnézést a cseppet bővebb terjedelem miatt! :)
A Diablo 3-ban is voltak szerverproblémák,igaz,bár én később vettem meg a játékot,és semmit nem tapasztaltam,így ebben nem tudok nyilatkozni,de a játék nekem nagyon tetszett.
A DLC-re szedést a ME3-al tudnám a legjobban érzékeltetni: Javik karaktere vagy előrendelés útján vagy külön fizetéssel került bele a játékba. Ez kiszúrás volt,úgy érzem. Nem azzal volt baj, hogy az előrendelőknek jár valami plusz,ami esetleg azoknak,akik később veszik meg a játékot, pénzért jár,hanem az,hogy egy ilyen óriási lehúzást csináltak -hiszen ha nem vetted meg a From Ashes kieget,csomó dolog kiesett,vagy jobb esetben homályos lesz. Mivel erősen kötődöm a ME szériához, persze megszereztem mindent,de szívesebben vettem volna meg normális kiegészítőkkel a játékot.
Azt azért leszögezem, hogy nem szeretem a tört játékokat,ha sok pénzbe kerül kezdéskor, akkor inkább megvárom,míg picit olcsóbb lesz,vagy kijön egy GOY Edition.
Alapból vannak a kalózkodók, különféle okokból (nincs pénze, szeretné előbb kipróbálni, utálja a kiadókat már, stb.), és a kiadó ahelyett hogy úgy akarná őket visszaszorítani, hogy átcsábítja plusz tartalmakkal, egyre jobb és jobb játékokkal, megbízhatósággal (mint a szabad piacon az egyre lejjebb tolt árakkal az üzletek) a játékosokat, inkább próbálja elijeszteni őket a wareztól, ellehetetleníteni a törtjátékok létrehozását, problémamentes futtatását.
Viszont ezzel pont az ellenkezőjét érik el: a DRM-eket így is percek alatt feltörik, sokszor a nagy AAA címek is NAPOKKAL korábban megjelenek feltörve, és hála a rengeteg crackernek, igen gyakran problémamentesebb a tört játékok futtatása, mint az agyon védett eredeti példányoké (internetkapcsolat, kódok, fiókok, külön szolgáltatások visszaigazolása...), ezzel még több játékost taszítva át a warez mellé, mert van egy határ, amin túl az ember már azt mondja hogy akkor eddig tartott a lojalitása és a pénze az ilyenekre a kiadók mellett.
(Véleményem szerint ezért is lendült fel részben az indie-részleg, az ottani DRM nélküliséget, kedvező árat és jófej, közvetlen fejlesztőcsapatot a kreativitással megfejelve könnyebb kedvelni és támogatni, mint a fenti taktikával élő cégeket.)
És látván hogy még több 'kalóz' ember lett, még brutálisabban próbálják levédeni termékeket, esetleg dlc-kre szétbontani őket. Előbbire tűnt megoldásnak a folyamatos internetkapcsolat bevezetése, azonban szinte sose sikerült ezt gond nélkül beváltani (csak hogy a két legcsúfosabb kudarcot nézzük: Diablo 3, most meg ez a SimCity), a dlc-ket meg ugyanúgy feltörik, csatolják mint bármi mást.
De ez persze csak az én véleményem, lehet hogy holnap majd minden warezos a fejéhez kap, és az kiáltja: "Te jó ég, hogy én milyen helytelenül cselekedtem, azonnal megyek kifizetni a játékokat, és minden megoldódik!" [Sarcasm]
Talán nincs igazam, de én így látom ezt az egész témát. Elnézést a cseppet bővebb terjedelem miatt! :)
Ez így ebben a formában nem igaz. Ha megtagadják tőled, hogy vissza adják a pénzedet, de te mégis követeled vissza, az a felhasználási feltételek megszegését jelenti, és azért bannolhatnak.