A CD Project RED soraiból a Witcher 3 fejlesztésének befejezése után kivált pár szaki, akik azon melegében meg is alapították a Fool's Theory nevű független stúdiót, és bejelentették: összeállnak a Spintirest gondozó és a Kholatot készítő IMGN.PRO csapatával, hogy kooperációban egy Unreal Engine 4-re épülő játékot rakjanak össze. Egy hónapja ennyi volt az infónk, most viszont a srácok előálltak a projekt részleteivel.

A Seven című alkotás egy 3D-s, izometrikus RPG, amelynek múzsája a Thief volt, és nem kevesebbet céloz meg, mint a műfaj újradefiniálása. Színhelyünk a szabadon bejárható, évszázadokkal egy apokalipszis után lábadozó Vetrall Birodalom, ahol sajátosan keveredik egymással egy ősi, fejlett technológia és a sötét középkor. A klasszikus játékmenetet hősünk mozgásrepertoárja dobja fel, ő ugyanis parkour-képességek birtokában van, így dinamikusan tud leküzdeni nagy magasságokat és távolságokat is. A Witcher 3: Wild Hunts mögött álló kreatívok egy sötét, ám nem fekete-fehér sztorit álmodtak a Seven mögé, sok elágazással és nehéz, a cselekményt meglepő irányokba terelő morális döntési helyzetekkel. A projektet Jakub Rokosz, a Fool's Theory alapítója, a Witcher 3 vezető küldetéstervezője irányítja, aki szerint az, hogy a főszereplő nincs többé a földhöz láncolva, a felfedezés, a taktikai tervezés és a lopakodás új lehetőségeit adja a játékosok kezébe.

A Seven 2016 második felében várható PC-re, és játékképek híján egyelőre meg kell elégednünk az alant látható koncepciórajzokkal.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!