Az EA reggeli kisebb sajtótájékoztatóján Frank Gibeau elárulta, milyen stratégiát követnek az FPS-sorozataik terítésére. A módszer nagyon egyszerű: a DICE és a Danger Close Games kétévente egy új játékkal áll elő. Előbbi természetesen a Battlefield-széria legújabb részét hozza el, míg a DCG egy új Medal of Honorral jelentkezik.
Ezen két nagyágyú közé aztán -- a stratégiailag megfelelő pillanatban -- be fog épülni az Insomniac Games ígéretes kooperatív mókája, az OverStrike, illetve a Respawn hét lakat alatt őrzött új játéka, melyről most megtudtuk, hogy egy sci-fi FPS, mely az EA szerint képes lehet felvenni a versenyt akár a Halo- vagy a Gears of War-szériával.
Elméletben ez a módszer elegendő időt biztosít a csapatoknak arra, hogy tökélyre csiszolják a játékaikat, és ha kell technikai újításokat eszközöljenek, arra azonban még várni kell, hogy kiderüljön, mindez működni fog-e a gyakorlatban is.
Ezen két nagyágyú közé aztán -- a stratégiailag megfelelő pillanatban -- be fog épülni az Insomniac Games ígéretes kooperatív mókája, az OverStrike, illetve a Respawn hét lakat alatt őrzött új játéka, melyről most megtudtuk, hogy egy sci-fi FPS, mely az EA szerint képes lehet felvenni a versenyt akár a Halo- vagy a Gears of War-szériával.
Elméletben ez a módszer elegendő időt biztosít a csapatoknak arra, hogy tökélyre csiszolják a játékaikat, és ha kell technikai újításokat eszközöljenek, arra azonban még várni kell, hogy kiderüljön, mindez működni fog-e a gyakorlatban is.
Most meg is valósítják.
Na jó ezt én sem gondoltam komolyan de egy kicsit valós űrkorszakos FPS jöhet!
Pl. Singularity-kaliberű játék még jöhet, de ha olyan űr-majomkodás, mint a Halo, akkor inkább kösz, de nem.
Egyébként sok értelme van egy sci-fi FPS-nek a Halo, Gears of War, Crysis, Killzone mellé, csak hogy a nagyobbakat említsem...
Mert még nincs elég a piacon.
Amúgy érdekel, ha a régi CoD-ok fejlesztői csinálják.
Miért is maradnának le az mw mögött.
Nem csak te hallottad, hanem az a sok millió ember is, akik nézték az EA konferenciát. Az a játék viszont az Insomniac keze alatt készül, semmi köze a Respawnhoz.
@rocknrolla:
A Crysis 3 már készül egy ideje, szerintem jövőre tuti bemutatják az E3-on és 2012 végén boltokba is kerül. Ami a Crysis 2 DX11-es javítását illeti, nagy a csend körülötte, lehet, hogy nem lesz belőle semmi.