Természetesen az okokat bárki megérti, akinek volt (bal)szerencséje felcsatlakozni bármelyik online játék szerverére, és rádöbbennie, hogy a legtöbb embernek a csapatjáték fogalma annyiban merül ki, hogy kiirtsa az ellenfél egész csapatát, még akkor is, ha ez nem számít célnak –- hiába no, a Doom első része nem volt olyan régen, hogy le lehessen szokni az ottani reflexekről. A Savage azonban egy vérbeli stratégiai játék-FPS keverék volt, ahol egyetlen ember is elszúrhatta a teljes oldal sikerét, és ahol ha jó szokáshoz híven valaki meccs közben lépett ki, akkor sok-sok ember szórakozását döntötte dugába.

A folytatást ezek után természetesen ódzkodva vártuk -– szinte biztosra lehetett venni, hogy egy Counter-Strike „mélységű” akciójátékot kapunk a pénzünkért. Az első béta már sokak kedvét visszahozta, most pedig –- dobpergés, fanfárok -– a teljes játék ingyenessé vált a hobbijátékosok számára. Igen, hobbijátékost írtam, bár hozzáértés, illetve csapatmunkára való hajlam nélkül a Savage 2 pont olyan, mint az első volt -– vagyis biztos hogy itthon, ha fizetnének érte se lenne túl nagy siker. Akinek az összedolgozás mindenesetre nem a csapattársak bevakítását, illetve a rambózást jelenti, tegyen vele egy próbát, megéri!