Már többször híreztem nektek a folytatásról, most azonban egy igen komoly lépés előtt áll a Savage második része: a program sok-sok húzás-halasztgatás után végre bétafázisba került, így tehát már közel tizennégyezren próbálgatják, mit is sikerült kihozni a remek alapötletből - amely talán már több ingyenes modból ismerős lehet a számotokra: van a stratéga, aki irányítja az embereit, fejlesztgeti a faluját, és megpróbál életben maradni - azonban a csavar a dologban, hogy itt az "irányítottak" - illetve, az előző részből kiindulva, azok, akiknek a fő játékos teli torokból üvöltözik, hogy "könyörgöm, védjétek a főépületet, mert végünk van mint a botnak!" - is valós emberek, karakterek, akik XP-t kapnak, szintet lépnek, fegyvert vásárolhatnak, hogy azzal támadjanak a gaz ellenfélre. Az előző részben rengeteg zseniális ötlet volt, éppen csak a fejlesztők elkövettek egy nagy hibát: a csapatjátékra nem adtak rásegítő opciókat, bíztak abban, hogy a közösség már képes magáért tenni valamit - tévedtek.
A folytatás mindenesetre most már elérhető közelségbe került: előrendelők már kipróbálhatják, mégis, milyen lesz a játék, amelynek az első része "majdnem megcsinálta", majdnem legendává lett. Az új grafikus motor minden tekintetben túlnövi az előző változatot; a lenyűgöző vizualitást pedig egy nagyon ritkán látott mixtúra, egy RTS-FPS-RPG hibrid teszi még különlegesebbé - no meg a tény, hogy a klasszikusnak nevezhető windowsos platform mellett a program villámgyorsan Linuxra is érkezik, a fejlesztés fej-fej mellett haladt, ez pedig némi optimizmusra is okot adhat: talán a pingvines operációs rendszer felhasználói rendelkeznek akkora türelemmel, toleranciával és hidegvérrel, amely szükséges és fontos ehhez a játékhoz. A teljes programot 29.99 dollárért megvásárolhatjátok az S2 Games weboldalán, ha pedig ez megvolt, már kezdődhet is a "preload", illetve a bétateszt - jómagam próbálkozom bejutni holmi lekenyerezéssel, de úgy látszik, ellentétben olyan apró cégekkel, mint a Valve, a Savage 2 készítőit nem hatja meg sem a szép szó ("KÖNYÖRGÖM!"), sem a fenyegetés ("lelövöm ezt a nyuszit, ha nem kerülhetek be!").
A folytatás mindenesetre most már elérhető közelségbe került: előrendelők már kipróbálhatják, mégis, milyen lesz a játék, amelynek az első része "majdnem megcsinálta", majdnem legendává lett. Az új grafikus motor minden tekintetben túlnövi az előző változatot; a lenyűgöző vizualitást pedig egy nagyon ritkán látott mixtúra, egy RTS-FPS-RPG hibrid teszi még különlegesebbé - no meg a tény, hogy a klasszikusnak nevezhető windowsos platform mellett a program villámgyorsan Linuxra is érkezik, a fejlesztés fej-fej mellett haladt, ez pedig némi optimizmusra is okot adhat: talán a pingvines operációs rendszer felhasználói rendelkeznek akkora türelemmel, toleranciával és hidegvérrel, amely szükséges és fontos ehhez a játékhoz. A teljes programot 29.99 dollárért megvásárolhatjátok az S2 Games weboldalán, ha pedig ez megvolt, már kezdődhet is a "preload", illetve a bétateszt - jómagam próbálkozom bejutni holmi lekenyerezéssel, de úgy látszik, ellentétben olyan apró cégekkel, mint a Valve, a Savage 2 készítőit nem hatja meg sem a szép szó ("KÖNYÖRGÖM!"), sem a fenyegetés ("lelövöm ezt a nyuszit, ha nem kerülhetek be!").
Szép nagy csatákat lehetett vívni mikor sokan voltunk fent egyszerre.
Az biztos hogyha a csapat nem játszott rendesen akkor általában hamar el is dőltek a csaták.
De kb ugyanannyi múlott a vezetőn is.