Mostanra már biztosan mindenki látta a Sötét Lovagot, ami sokak szerint a tavaly év legjobb filmje lett (Heath Ledgert a legjobb férfi mellékszereplő Oscar-díjára jelölték, de nemrég megkapta a Golden Globe-ot és még rengeteg más díjat is, véleményem szerint abszolút megérdemelten), és így sokakban felmerült, hogy ebből lehetne egy jó játékot csinálni, hiszen adott hozzá minden: egy szuperhős érdekes kütyükkel, egy korrupciótól rohadó város, ahol minden utcasarkon veszély fenyeget, és egy (fél)őrült gonosztevő, aki nem akar mást, csak káoszt. Nos, a Pandemic is hasonlóképpen gondolkodott mint legtöbbünk, és nekiálltak egy TDK-játék készítésének, amibe sajnos beletört a bicskájuk.

Nem rég megtudtuk, hogy a játék munkálatait számos technikai és tudásbeli hiányosság hátráltatta, például, hogy a grafikusmotor nem tudta kellőképpen meghajtani a programot, vagy hogy a játékmenet dögunalom volt, de az sem segített, hogy a csapat nagy része még sosem csinált olyan játékot, aminek a „játszóterét” szabadon be lehet járni. Ezek mellet még a kiadó EA sem segítette a munkát, hiszen kénytelenek voltak siettetni a fejlesztést, mert a mozifilmmel, vagy legalább a DVD-kiadással egy időben szerették volna a boltokban látni a játékot.

Ezek a melléfogások együttesen végül a projekt leállításhoz, és a stúdiót az anyacéggel összekötő kapocs elvágásház vezettek, azonban sokan kíváncsiak voltak, hogy azért mégiscsak milyen volt az a játék. Nos, erre a kérdésre most részben választ kaptunk Travis Ramsdale-nek köszönhetően, aki két videót kiszivárogtatott, amiken a játék fejlesztésének nagyon korai szakaszából láthatunk részleteket.



Ezen egy üldözést láthatunk, amit már a közel végleges animációkkal készíttetek el, de mint látható, a textúrák még hiányoznak, és csak találgatni tudunk, melyikük Batman.



A második felvételen már az egyik gonosztevőt láthatjuk, aki hidegvérrel megöli az áldozatát, ezzel érzékeltetve, hogy ha elkészült volna a játék, akkor egy sötét hangulatú programot kaptunk volna.