A Slitherine – a Command & Conquer-hangulatú Broken Arrow mögött álló kiadó – jóvoltából érkező Platoon Commander azzal próbál kitűnni a vetélytársai közül, hogy hiperrealisztikus megközelítést alkalmaz. 1941-et írunk, a második világháború pedig fordulóponthoz érkezett. A német hadsereg megpróbálja elfoglalni Moszkvát, az oroszok pedig kétségbeesetten tartják a frontot, amíg az erősítés meg nem érkezik. Ebben az RTS-ben járművek és páncélos egységek mellett gyalogságot is irányíthatsz, amelynek morálját olyan külső tényezők befolyásolják, mint a stressz és az erősítés jelenléte a harcmezőn. Ha nem érzik magukat biztosítva, akkor a gyengébb idegállapotban lévő bakák idegösszeomlást kaphatnak a tűzharcok közepette.

A teljes verzióban 20 térkép lesz, és több mint 40 különböző egység. Az Alpharabius dinamikusan változó időjárást, nappali-éjszakai ciklust és rombolható környezetet is ígér. A legizgalmasabb funkció viszont a Platoon Commander aszimmetrikus kampánya, amelyben az orosz és a német erők egyéni erősségekkel és gyengeségekkel rendelkeznek, amelyek idővel változnak. Például a németek jobban képzett csapatokkal és ellátmánnyal rendelkeznek, de a téli pusztaságon való előrehaladás nehézkesebb lehet nekik és emiatt egyre kisebb valószínűséggel kapnak erősítést. Az oroszok gyengébben indulnak, és sorkatonákkal és civilekkel próbálják betömni a gyalogságban keletkezett hiányosságokat, azonban minél közelebb kerülnek Moszkvához, annál több tartalék tankot és katonát tudnak majd igénybe venni. A Platoon Commander-hez egy demo már elérhető a Steam-oldalán.