...és kutya legyek, ha azt mondom, hogy nem volt ez így jó. A Rainbow Six Vegas ismételten műfajt teremtett: kultikussá váló megoldásai (mint a fedezékrendszer), hihetetlenül igényesen megtervezett pályái (mint a Dante Kaszinó), lenyűgöző mesterséges intelligenciája egy új típusú, akcióval bőven megtoldott, de még mindig agymunkát is igénylő szoftvert hozott létre, olyat, amelyet azóta - nem csoda - többen próbáltak már meg lemásolni. Az anyagi siker azóta is zöldhasúak tucatjaiban mutatkozik meg a kiadónál, amely úgy döntött: a sorozat ebbéli reneszánszát nem szabad szó nélkül hagyni.
A Vegas tehát kivált a Rainbow Six csoportból, és saját branddé lett: ennek második részét jelentette be most az Ubisoft. Ez rögtön két dolgot jelenthet: elsőképpen azt, hogy a főképp stratégiázásról szóló térképes tervezést alapul vevő Rainbow Six 6-ra talán van esély egyszer, másodsorban pedig azt, hogy nem hiába érezte úgy a szerkesztőségünk, hogy a Vegas mérföldkő: saját folytatásért kiáltott, a franciák pedig meghallgatták ezt az üvöltést. Londonban, egy sajtótájékoztatón ugyan is bejelentették a Tom Clancy nevével fémjelzett Rainbow Six Vegas második részét, természetesen új generációs konzolokra, valamint PC-re egyaránt. A tempó kicsit gyorsnak tűnik, ugyanis lassan decembert írunk, a program pedig - nem csalás, nem ámítás - márciusban debütál, 2008-ban.
"A Vegas valóságos viharként robbant be a játékosvilágba 2006-ban, köszönhetően a technológiai megoldásoknak, valamint a játékmenetbeli innovációnak" - mondta el Yves Guillemot, az Ubisoft vezérigazgatója - "... és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a több tucat "Év játéka" díjjal jutalmazott Vegas méltó folytatást kapjon: még több új játékelemmel és még bénítóbb grafikai megoldásokkal. A kocakommandósok egy intenzív szólista kampány során ismerhetik meg az új taktikai lehetőségeket változatos helyszíneken Vegason belül, és, ahogyan azt elvárják ettől a címtől, hihetetlenül izgalmas kooperatív, valamint egyéb módokkal varázsolják majd el az erre igényes közönséget". Többet egyelőre nem tudunk, de amint részleteket szimatolunk ki - például a történetből, amely igencsak nyitva maradt egy picit ostobácska csattanó után - azonnal szólunk. Bang & clear!
A Vegas tehát kivált a Rainbow Six csoportból, és saját branddé lett: ennek második részét jelentette be most az Ubisoft. Ez rögtön két dolgot jelenthet: elsőképpen azt, hogy a főképp stratégiázásról szóló térképes tervezést alapul vevő Rainbow Six 6-ra talán van esély egyszer, másodsorban pedig azt, hogy nem hiába érezte úgy a szerkesztőségünk, hogy a Vegas mérföldkő: saját folytatásért kiáltott, a franciák pedig meghallgatták ezt az üvöltést. Londonban, egy sajtótájékoztatón ugyan is bejelentették a Tom Clancy nevével fémjelzett Rainbow Six Vegas második részét, természetesen új generációs konzolokra, valamint PC-re egyaránt. A tempó kicsit gyorsnak tűnik, ugyanis lassan decembert írunk, a program pedig - nem csalás, nem ámítás - márciusban debütál, 2008-ban.
"A Vegas valóságos viharként robbant be a játékosvilágba 2006-ban, köszönhetően a technológiai megoldásoknak, valamint a játékmenetbeli innovációnak" - mondta el Yves Guillemot, az Ubisoft vezérigazgatója - "... és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a több tucat "Év játéka" díjjal jutalmazott Vegas méltó folytatást kapjon: még több új játékelemmel és még bénítóbb grafikai megoldásokkal. A kocakommandósok egy intenzív szólista kampány során ismerhetik meg az új taktikai lehetőségeket változatos helyszíneken Vegason belül, és, ahogyan azt elvárják ettől a címtől, hihetetlenül izgalmas kooperatív, valamint egyéb módokkal varázsolják majd el az erre igényes közönséget". Többet egyelőre nem tudunk, de amint részleteket szimatolunk ki - például a történetből, amely igencsak nyitva maradt egy picit ostobácska csattanó után - azonnal szólunk. Bang & clear!
vki az olyan játékmenetet kedveli de én az olyat nem szeretem
de a Vegas nekem nagyott ütöt
akkor mikor kijött szerintem a legszebb játék volt PCn
imádtam
Már várom a folytatást a befejezésből lehetett tudni lesz csak azt nem hogy mikor
Reméltem már idén karácsonykor tolhatom
Várom a második részt hátha valami újat tudnak mutatni a fejlesztők!!!
Szóval kár, hogy akció változatott folytatják
Nem akarom leszólni a játékot mert nekem is tetszet, de azért ez nem taktikai játék mint sokan hiszik, csak nagyon ritkán volt olyan helyszín ahol kicsit gondolkodni kellet, és időzíteni.
csak nehogy bukas legyen belole,bar ezt ketlem
Várom nagyon a köv.részt.
Rövidre zárva a témát, tényleg remek ez a játék, és örülök, hogy az Ubi ismét nem hagyja cserben a játékosokat és hozzák (illetve hozni fogják) a tőlük várható minőséget.
A karakterekhez én is szoktam kötődni (például új Thief játék számomra elképzelhetetlen lenne úgy, hogy nem Garrett a főszereplő vagy egy új Deus Ex JC Denton valamilyen szereplése nélkül), de a R6 játékok számomra nem a történetről szólnak, mert itt nem az a lényeg és nem is ez az erős oldala a játékoknak, valamint a karakterek sincsenek annyira kidolgozva, hogy nagyon hiányozzanak, maximum megszokás miatt.
Az új részbe meg csak egy dolgot kéne beletenni: ha engem lőnek le, akkor a társak közül valamelyik döfjön már belém egy tűt, hogy ne haljak meg, ne csak én mentsem meg őket.
jedimaster: Én nem vagyok 100%-ban biztos, hogy az a végleges cím, bár a GRAW/GRAW2 esetből kiindulva elképzelhető. Az Ubi néha nem sokat gondolkodik a címeken, bár. pl. a Splinter Cell esetében azért belehúztak .
Én csak azt szeretném, ha végre lenne annyi időm tavaszig, hogy az első részt végigjátsszam. De reménytelennek tűnik - bár ahhoz Sasának is aktivizálnia kellene magát, és beszerezni a játékokat, amiket még a táborban ígért meg nekem .