- A Rage 2 nem rendeli alá a nyílt világot a sztorinak
- Inkább a játék során sok-sok kis történetet mesélnek el
- A fejlesztők számára a lényeg a fegyverekkel és képességekkel való szórakozás
A videók és nyilatkozatok után valószínűleg senki sem vár magvas sztorit a Rage 2-től, de a készítők meg is erősítették, hogy számukra inkább a nyílt világban történő szórakozás, semmint valami epikus történet elmesélése volt a lényeg a játék fejlesztése során. Ez persze nem jelenti azt, hogy minden vezérfonál nélkül, csak úgy szabadon garázdálkodhatunk majd.
„Nem fogom azt mondani, hogy a mély története miatt kell a Rage 2-vel játszani” – mondta a játék direktora, Magnus Nedfors a VG427-nek. „Mi kisebb sztorikat próbálunk elmesélni, amik az NPC-khez és a környezethez köthetőek. Ezt próbáltuk előtérbe helyezni.
Rengeteg jó történetközpontú játék van, ami másodsorban nyílt világú, de ezekben gyakran elkövetik azt a hibát, hogy a sztori lineáris. Ezzel elveszik a játékostól a szabadság érzését. Azt hiszem, az egész iparágnak szüksége van arra a mágikus pillanatra, amikor valaki előáll a nyílt világú játékok történetmesélésének forradalmával.”
Nedfors a gondolatát azzal zárta, hogy számukra inkább az volt a fontos, hogy a játékos ott lehessen egy hatalmas világban, és szórakozzon egy jót a fegyverekkel és a képességekkel.