A Mafia II-t már nyolc éve várják az első rész szerelmesei, a hír pedig, hogy a folytatás multiplatform lesz, legalább annyi embernek okozott örömet, mint amennyit elbizonytalanított. Most azonban úgy tűnik, a Playstation 3 tulajdonosainak savanyú lesz a szőlő, lévén a fejlesztő 2K elismerte, hogy a Sony gépén erős kompromisszumokat kellett kötni a normális futtatás lehetőségéért.
A 2K hivatalos fórumán a 2K Elizabeth nevű, közösségi kapcsolatokkal foglalkozó adminisztrátor beismerte, hogy a PS3 változatban sem a fű, sem a vér nem lesz olyan minőségű, mint amilyennek azt vártuk a képek alapján.
"Amikor a Mafia II-t terveztük, úgy kellett eljárnunk, hogy mindhárom platformon elérjük a játék élvezhetőségének legjavát. Emiatt aztán akadnak különbségek a verziók között. A célunk az, hogy a lehető legjobban optimalizáljuk a játékot a tökéletes futtathatóság érdekében. S bár való igaz, hogy vannak különbségek a portok között, biztos vagyok benne, hogy a játékélmény mindenkit kielégít majd."
A PS3-on és Xbox 360-on elérhető demóváltozat már többeknél kiverte a biztosítékot, lévén a játék nem úgy néz ki a konzolokon, ahogy azt a játékosok várták. Míg Xbox 360-on csak a felbontás hagy maga után némi kívánnivalót, addig PS3-on hiányzik a részletesen kidolgozott fű, ami komoly eltérésnek bizonyul. Elizabeth sajnos azt is elismerte, hogy a végleges változat egy az egyben úgy fest majd mint a demó, s míg ez nekünk, PC-seknek jó hír, konzolos barátaink közül lesznek páran, akik elkeserednek. Személyes véleményem a dologról egyébként az, hogy a 2K a kezdettől PC-re optimalizálta a motort, és onnét igyekezett átírni konzolra, ami láthatóan nem működött.
A 2K hivatalos fórumán a 2K Elizabeth nevű, közösségi kapcsolatokkal foglalkozó adminisztrátor beismerte, hogy a PS3 változatban sem a fű, sem a vér nem lesz olyan minőségű, mint amilyennek azt vártuk a képek alapján.
"Amikor a Mafia II-t terveztük, úgy kellett eljárnunk, hogy mindhárom platformon elérjük a játék élvezhetőségének legjavát. Emiatt aztán akadnak különbségek a verziók között. A célunk az, hogy a lehető legjobban optimalizáljuk a játékot a tökéletes futtathatóság érdekében. S bár való igaz, hogy vannak különbségek a portok között, biztos vagyok benne, hogy a játékélmény mindenkit kielégít majd."
A PS3-on és Xbox 360-on elérhető demóváltozat már többeknél kiverte a biztosítékot, lévén a játék nem úgy néz ki a konzolokon, ahogy azt a játékosok várták. Míg Xbox 360-on csak a felbontás hagy maga után némi kívánnivalót, addig PS3-on hiányzik a részletesen kidolgozott fű, ami komoly eltérésnek bizonyul. Elizabeth sajnos azt is elismerte, hogy a végleges változat egy az egyben úgy fest majd mint a demó, s míg ez nekünk, PC-seknek jó hír, konzolos barátaink közül lesznek páran, akik elkeserednek. Személyes véleményem a dologról egyébként az, hogy a 2K a kezdettől PC-re optimalizálta a motort, és onnét igyekezett átírni konzolra, ami láthatóan nem működött.