A főszereplő Alex Mercer, aki egy alakváltó, és nem tud magáról semmit sem. Különleges képességei közé tartozik emberfeletti ereje, a függőleges falakon való felmászás képessége, és az is, hogy bárkinek, akit megölt, fel tudja ölteni az alakját.
A képességeket a játék során szerzett evolúciópontokkal tudjuk fejleszteni.
A történet lényeg az lesz, hogy megtudjuk, mi történt velünk, és hogy ki tette ezt. Miért akar a katonaság elkapni, és hogy mi közünk a New Yorkban terjedő vírushoz. Az információkhoz úgy jutunk hozzá, hogy mikor az áldozatunk testét felvesszük, mindent megtudunk, amit ő tudott. A játékban több száz olyan karakter van, aki a velünk kapcsolatos fontos információkat tudja, őket kell elkapnunk. Ha elég sok ilyen apró információt tudunk meg, előjön a játék „Web of Intrigue” nevű rendszere, ami leginkább egy hallucinációra vagy álomra hasonlít. A „Web of Intrigue” rövid történetrészleteket mesél el, amik nem sorrendben követik egymást, a mi feladatunk hogy összerakjuk a darabkákat. Alex személyisége folyamatosan fejlődni foga játék során, és mi is egyre többet tudunk meg majd róla.
A New Yorkban terjedő vírusnak valamilyen köze van hozzánk, embereket, de még épületeket is meg tud fertőzni. Az épületek megfertőzésével a város kinézete alakul majd át. A katonaság és a fertőzöttek harcban állnak egymással, de mind a két csoport elennünk is van. A hadsereg és a fertőzöttek harcát a javunkra is fordíthatjuk, mégpedig úgy, hogy mondjuk egy katonai épületbe becsaljuk a fertőzötteket, és miközben harcolnak, mi meg tudjuk szerezni onnan azt, ami éppen fontos számunkra. Vagy ha túlerőben vannak a fertőzöttek, a katonaságot odacsődíthetjük, miközben egymást ölik, mi csendben leléphetünk.
Különleges osztagok is lesznek a játékban, az egyik a Black Watch. Ez az osztag a városokban terjedő vírusok kezelésére szakosodott, és bármilyen eszközt használhatnak arra, hogy megállítsák a terjedését. A másik osztag a Specialisták. Ők veterán katonák különleges felszereléssel, akiket azért küldtek, hogy Alexet likvidálják.
Brutális kivégzéseink lesznek, az egyik sokat látott támadás, mikor egy akkora ütést mérünk az ellenfél testére, hogy az öklünk a teste másik oldalán jön ki. Ennél viszont brutálisabb a „Body Sufring”, ez abból áll, hogy ráugrunk egy katonára, és a betonon végigcsúszunk rajta, akár egy szörfdeszkával.
A történet lényeg az lesz, hogy megtudjuk, mi történt velünk, és hogy ki tette ezt. Miért akar a katonaság elkapni, és hogy mi közünk a New Yorkban terjedő vírushoz. Az információkhoz úgy jutunk hozzá, hogy mikor az áldozatunk testét felvesszük, mindent megtudunk, amit ő tudott. A játékban több száz olyan karakter van, aki a velünk kapcsolatos fontos információkat tudja, őket kell elkapnunk. Ha elég sok ilyen apró információt tudunk meg, előjön a játék „Web of Intrigue” nevű rendszere, ami leginkább egy hallucinációra vagy álomra hasonlít. A „Web of Intrigue” rövid történetrészleteket mesél el, amik nem sorrendben követik egymást, a mi feladatunk hogy összerakjuk a darabkákat. Alex személyisége folyamatosan fejlődni foga játék során, és mi is egyre többet tudunk meg majd róla.
A New Yorkban terjedő vírusnak valamilyen köze van hozzánk, embereket, de még épületeket is meg tud fertőzni. Az épületek megfertőzésével a város kinézete alakul majd át. A katonaság és a fertőzöttek harcban állnak egymással, de mind a két csoport elennünk is van. A hadsereg és a fertőzöttek harcát a javunkra is fordíthatjuk, mégpedig úgy, hogy mondjuk egy katonai épületbe becsaljuk a fertőzötteket, és miközben harcolnak, mi meg tudjuk szerezni onnan azt, ami éppen fontos számunkra. Vagy ha túlerőben vannak a fertőzöttek, a katonaságot odacsődíthetjük, miközben egymást ölik, mi csendben leléphetünk.
Különleges osztagok is lesznek a játékban, az egyik a Black Watch. Ez az osztag a városokban terjedő vírusok kezelésére szakosodott, és bármilyen eszközt használhatnak arra, hogy megállítsák a terjedését. A másik osztag a Specialisták. Ők veterán katonák különleges felszereléssel, akiket azért küldtek, hogy Alexet likvidálják.
Brutális kivégzéseink lesznek, az egyik sokat látott támadás, mikor egy akkora ütést mérünk az ellenfél testére, hogy az öklünk a teste másik oldalán jön ki. Ennél viszont brutálisabb a „Body Sufring”, ez abból áll, hogy ráugrunk egy katonára, és a betonon végigcsúszunk rajta, akár egy szörfdeszkával.
csak nem kellesz lopakodni egyáltalán hanem berambózni mindenhova
de ez a visszaemlékezős cucc teccik a Lost játékban is bejött
bár ilyen amnéziás sztori annyi van manapság a játékiparban egy kicsit kezd unalmassá válni (pl.: KotOR 1 2 , lost , stb...)
de azért várom remélem nem lesz lineáris mint mindjuk az AC hanem sokkal szabadabb
csak nem kellesz lopakodni egyáltalán hanem berambózni mindenhova
de ez a visszaemlékezős cucc teccik a Lost játékban is bejött
bár ilyen amnéziás sztori annyi van manapság a játékiparban egy kicsit kezd unalmassá válni (pl.: KotOR 1 2 , lost , stb...)
de azért várom remélem nem lesz lineáris mint mindjuk az AC hanem sokkal szabadabb
a mostani videók nem a legjobbak, de van jó pár nagyon tuti videó róla
a mostani videók nem a legjobbak, de van jó pár nagyon tuti videó róla