A mai napon indulhatnak a játékosok a Just Cause 3 főszereplőjének, Rico Rodrigueznek a szülőföldjét felszabadítani Di Ravello tábornok rabigája alól, ám a Medici szigetén zajló kaland sokak számára nem indul zökkenőmentesen. A hatalmas, szabadon bejárható és felrobbantható világ ugyanis számos grafikai problémát is tartogat, melyek között a korábban már jelentett ingadozó képfrissítési érték sajnos csak egy a sok közül.
A Redditen a felhasználók változatos, a látványt érintő hibákról számolnak be, de legtöbben az eltűnő, vagy éppen siralmasan alacsony számú poligonból felépülő hegyvonulatokat, illetőleg a szintén „köddé váló” időjárási effektusokat említik. Úgy tűnik, hogy az Avalanche Studios által készített első napi javítás nem oldja meg a gondokat, éppen ezért az Nvidia közreadott egy grafikai beállítási útmutatót, melyben több kellemetlen hibára is megoldást találhatunk, az AMD pedig egy videokártya illesztőprogram frissítésen dolgozik a cég fejlesztőivel, amit szeretnének minél hamarabb elérhetővé tenni.
Természetesen a problémák nem csupán az akár 4K-s megjelenítésre is képes PC-s verziót érintik, a már említett framerate ingadozás a 900p felbontásban futó Xbox One-os, és az 1080p-t produkáló PS4-es változat esetében is megfigyelhető, a zsúfoltabb akciójelentek esetében bőven 30fps érték alá zuhan a program teljesítménye mindkét konzolon.
Mindezt úgy teszik, hogy halvány lila fingjuk sincs arról, hogy a játék milyen lesz. Ők teljesen jól járnak még akkor is, ha a játékuk kaka lesz, mert meg is van a bevételük már a megjelenés elején.
Mert nem hiszem el, hogy a teszteléskor nem voltak ilyen bugok. Hoppá, a tesztelés pénz, nem is kell azt külön tesztelni, a játékosok majd úgyis elsírják, hogy milyen hibák vannak a játékban...
Ez van, el kell fogadni így a játékokat. Aminek a minőségére szavazhatsz azzal, hogy megveszed-e vagy nem.