Azt hiszem, a Prince of Persiát senkinek sem szükséges bemutatni: a nyolcvanas években világhódító útjára induló, mesebeli hangulattal operáló első trilógia három részt élt meg. Az elsőt talán senkinek sem kell bemutatni: az ősi Perzsiában Jordan Mechner öccsének mozgása elevenedett meg, Az Ezeregy éjszaka meséi hangulatába bújtatva. Mindösszesen hatvan perc ált a rendelkezésünkre, hogy megakadályozzuk a gonosz Jaffart asszonyunk megbecstelenítésében. A folytatás, a The Shadow and the Flame négy évvel az eredeti után érkezett, és ha lehet ezt mondani, még jobb volt, mint legendás elődje: a történet szerint főhősünk, Perzsia hercege legyőzte a gonosz varázslót, és boldogan élt volna, amíg meg nem hal - de a halottnak hitt ellenség ismét feltámadt. A '99-ben érkező harmadik rész lezárta a trilógiát - és nem mellesleg csődöt mondott. A Red Orb csapat keze alól kikerülő, első 3D-s Prince of Persia iszonyat nagy csalódás lett mindenkinek: a félig tigris, félig ember ellenfél, a borzalmas pályák és az elképesztő, már-már ocsmány grafika mindenkit elrémisztett, a borzalmas eladások miatt pedig sokáig úgy hittük, a legendás sorozat itt véget ért...
...azonban nem így történt: Jordan Mechnerrel felszerelkezve az Ubisoft úgy döntött, még egyszer megpróbálkozik a legendás sorozat feltámasztásával. A 2003-ban megjelenő modern Prince tökéletes ötvözete volt a klasszikus játék idegtépő ügyességi jelenteinek, de kapott némi újdonságot, az igazán élvezetes és látványos harcrendszerrel. Hercegünk, miután megszerzi a legendás Idő tőrét, rádöbben, hogy képes irányítani az időt - valamint arra, hogy ha ezt az eszközt beledugja az Idő homokórájába, mindenki megzombul körülötte... A folytatás, Ubisoftos szokás szerint gyorsan érkezett, a Warrior Within pedig egyértelműen a sorozat leginkább vitatott darabja. A Sands of Time-ban csúcsra járatott Ezeregy éjszaka meséi hangulatot zúzós metálzenére, és főképp a harci jelenetekre kihegyezett játékmenetre cserélték, sokan pedig egyenesen az év csalódásának tartották az amúgy igen jó történettel előálló folytatást. Esztendők teltek el az előző felvonás óta, a Warrior Withinben pedig hercegünknek egy minden eddiginél szívósabb ellensége akadt, aki ráadásul az időn át is a nyomába eredt. Végül, ismét alig pár esztendővel később megérkezett a Sands of Time trilógia záródarabja, a The Two Thrones, amelyben a herceg régi önmaga (az első részhez leginkább illő jelenetekkel) és elborult mása (a folytatás metálos-zúzdás emo hercege) küzd meg az alternatív "jövővel", és ismét kénytelen az idő homokjával szembeszállni - még egyszer, és utoljára...
Miután az új trilógia az Ubisoft mesterembereinek hála több díjat bezsebelt, mint ahány elfér az irodában, nem csoda, ha az új mesterhármast legalább annyira várják, mint a karácsonyt: milliónyi pletyka kél szárnyra, a leghajmeresztőbbeken keresztül a legreálisabbakig - utóbbiról szól most majd hírünk. Történt ugyanis, hogy több internetes oldalon is megjelent a hír: az új POP alcíme "Heir Apparent" lesz. Terjedt is mint patkányos városban a bubópestis, azonban mi inkább megvártuk a hivatalos reakciót a dologra - és istenem, milyen jól tettük! Kiderült ugyanis, hogy hercegünk legújabb kalandjainak egyelőre még mindig nincs hivatalosan bejelentett címe, az Ubisoft pedig hidegvérrel közölte, hogy a "Heir Apparent" 100%, hogy nem lesz az. Puff neki! Reméljük, a címet hamarosan megtudjuk, és pár képet is kapunk az állítólag még idén érkező, első valódi új generációs Prince of Persiából!
...azonban nem így történt: Jordan Mechnerrel felszerelkezve az Ubisoft úgy döntött, még egyszer megpróbálkozik a legendás sorozat feltámasztásával. A 2003-ban megjelenő modern Prince tökéletes ötvözete volt a klasszikus játék idegtépő ügyességi jelenteinek, de kapott némi újdonságot, az igazán élvezetes és látványos harcrendszerrel. Hercegünk, miután megszerzi a legendás Idő tőrét, rádöbben, hogy képes irányítani az időt - valamint arra, hogy ha ezt az eszközt beledugja az Idő homokórájába, mindenki megzombul körülötte... A folytatás, Ubisoftos szokás szerint gyorsan érkezett, a Warrior Within pedig egyértelműen a sorozat leginkább vitatott darabja. A Sands of Time-ban csúcsra járatott Ezeregy éjszaka meséi hangulatot zúzós metálzenére, és főképp a harci jelenetekre kihegyezett játékmenetre cserélték, sokan pedig egyenesen az év csalódásának tartották az amúgy igen jó történettel előálló folytatást. Esztendők teltek el az előző felvonás óta, a Warrior Withinben pedig hercegünknek egy minden eddiginél szívósabb ellensége akadt, aki ráadásul az időn át is a nyomába eredt. Végül, ismét alig pár esztendővel később megérkezett a Sands of Time trilógia záródarabja, a The Two Thrones, amelyben a herceg régi önmaga (az első részhez leginkább illő jelenetekkel) és elborult mása (a folytatás metálos-zúzdás emo hercege) küzd meg az alternatív "jövővel", és ismét kénytelen az idő homokjával szembeszállni - még egyszer, és utoljára...
Miután az új trilógia az Ubisoft mesterembereinek hála több díjat bezsebelt, mint ahány elfér az irodában, nem csoda, ha az új mesterhármast legalább annyira várják, mint a karácsonyt: milliónyi pletyka kél szárnyra, a leghajmeresztőbbeken keresztül a legreálisabbakig - utóbbiról szól most majd hírünk. Történt ugyanis, hogy több internetes oldalon is megjelent a hír: az új POP alcíme "Heir Apparent" lesz. Terjedt is mint patkányos városban a bubópestis, azonban mi inkább megvártuk a hivatalos reakciót a dologra - és istenem, milyen jól tettük! Kiderült ugyanis, hogy hercegünk legújabb kalandjainak egyelőre még mindig nincs hivatalosan bejelentett címe, az Ubisoft pedig hidegvérrel közölte, hogy a "Heir Apparent" 100%, hogy nem lesz az. Puff neki! Reméljük, a címet hamarosan megtudjuk, és pár képet is kapunk az állítólag még idén érkező, első valódi új generációs Prince of Persiából!
suti_88: Szerintem nem olyan lesz, csak a megoldás lesz azzal, annál szerintem sokkal művészibb lesz, ami szerinte jól is elsülhet. De ez csak magánvélemény, szerintem így fogják megcsinálni.
suti_88: Szerintem nem olyan lesz, csak a megoldás lesz azzal, annál szerintem sokkal művészibb lesz, ami szerinte jól is elsülhet. De ez csak magánvélemény, szerintem így fogják megcsinálni.
vagy sand anti!
vagy sand anti!
Én úgy tudom hogy a Prince of Persia Kinred Blades
Az a harmadik rész csak egy másik néven.(De nem biztos. )
Én úgy tudom hogy a Prince of Persia Kinred Blades
Az a harmadik rész csak egy másik néven.(De nem biztos. )
a legjobb cim ami eddig tetszett, az a PRODIGY....kimondva is tök jól hangzik..de valszeg nem ez lesz...
a legjobb cim ami eddig tetszett, az a PRODIGY....kimondva is tök jól hangzik..de valszeg nem ez lesz...
Prince of Persia: Kindred Blade...
Prince of Persia: Kindred Blade...