A 2006-ben megjelent Prey sokak tetszését elnyerte, így mikor 2008-ban a Radar Group bejelentette, hogy az első részt is jegyző Human Head Studios berkeiben már készül a folytatás, sokan megörültek, ám a kezdeti mosoly lassan eltűnt, hiszen az elmúlt bő egy év alatt szinte semmit sem tudtunk meg Tommy legújabb kalandjáról, így teljesen jogos az aggódásunk -- de talán már nem kell sokáig rágni a körmünket. A Zenimax ugyanis még júniusban felvásárolta a játékra vonatkozó jogokat a Radar Grouptól alig pár héttel azután, hogy a magát „projektinkubátornak” nevező cég átvette azokat a 3D Realmstől.
Reméljük, most már elkezdnek szállingózni az első infók indián barátunkról, ám addig is íme a mai napig egyetlen napvilágra került koncepciórajz.
Reméljük, most már elkezdnek szállingózni az első infók indián barátunkról, ám addig is íme a mai napig egyetlen napvilágra került koncepciórajz.
Még mindig jobb volt ez így hogy kombinálták ezt a kettőt, mert amúgy ha már horror akkor inkább Doom 3. este sötétedik, egy sötét szoba, ültesd be a legkeményebb horror rajongót, és ott fog sikítni a szobában, és majd csak a lámpával pásztáz mindent, persze mozogni nem fog, végig a fal mellett hátal sunnyog óvatosan előre, a háttérzajoknak bedőlve meg üldözési mániája az egekben...
Szóval Árnyékvilág kell punk tum elvégre a storyba is volt benne szerepe, csak már megkopott hogy mi is, de emlékszem, hogy egyre nagyobb colt közében a mélyedés.
Manapság csak jó grafikával, meg interaktív környezettel felszerelt játékokat, bőven találni, szóval pont ez az amivel kiemelkedik közülük.
Szerintem.
Kérdezem én és az milyen mikor egy második VH-s játékban nincs kötszer, hanem elnyelve az ólmot regenerálódunk... az sem jobb, Preyben legalább egyfolytában játszassz, és elvileg azért készítették
Kicsit megszaladtak a sorok, de aki veszi a fáradságot, olvas belőle, még válaszol is rá annak thanks.
PÍSZ
és remélem nemfog ez megismétlődni