Az elmúlt napokban már volt szerencsénk új információkkal kecsegtetni a nagyérdeműt a készülő Prince Of Persia mozifilmmel kapcsolatban, most pedig szintén ennél a címnél maradva, bár egy kicsit más vizekre evezve adhatunk hírt a perzsa herceg legújabb kalandjait feldolgozó játékról. Ugyan már korábban is olvashattatok az új játék készüléséről, túl sok konkrétum nem hangzott el az új rész látványvilágával kapcsolatban - csupán pár koncepciórajz és művészi kép volt az, amire hagyatkozhattunk. A jég azonban megtörni látszik, s immár hivatalosan is nyilvánosságra kerültek az első játékképek, melyeket most teljes pompájában csodálhattok meg egyrészt itt, a hírbe ágyazva, másrészt pedig a galéria irányába fordítva tekintetetek.
A látványvilág újragondolása úgy néz ki, hogy kifejezetten jót fog tenni a sorozat következő részének, amely ezúttal a cel-shaded (vagy más néven toon shading) technológiát fogja alkalmazni a megjelenítésre. Ennek megfelelően enyhén rajzfilmszerű beütése lesz a grafikának, ami kissé könnyedebbé, és ugyanakkor egyedivé varázsolja a játékot. Hasonló megoldással kényeztették látószervünket 2003-ban a Tizenhárom készítői is, akiknek egy nagy sikerű és emlékezetes FPS-t sikerült hátrahagyniuk ezen technológia alkalmazásával. A képek arról árulkodnak, hogy a Herceg következő eljövetelekor is remek szolgálatot fog tenni ez az egyedi megjelenítési forma.
A látványvilág újragondolása úgy néz ki, hogy kifejezetten jót fog tenni a sorozat következő részének, amely ezúttal a cel-shaded (vagy más néven toon shading) technológiát fogja alkalmazni a megjelenítésre. Ennek megfelelően enyhén rajzfilmszerű beütése lesz a grafikának, ami kissé könnyedebbé, és ugyanakkor egyedivé varázsolja a játékot. Hasonló megoldással kényeztették látószervünket 2003-ban a Tizenhárom készítői is, akiknek egy nagy sikerű és emlékezetes FPS-t sikerült hátrahagyniuk ezen technológia alkalmazásával. A képek arról árulkodnak, hogy a Herceg következő eljövetelekor is remek szolgálatot fog tenni ez az egyedi megjelenítési forma.
- Amennyiben sikeres lesz ez lesz egy új trilógia nyitódarabja, de a történet, ahogy az elődök, önmagában is megállja a helyét.
- A történet egy teljesen új herceg körül fog bonyolódni. Az interjúban a készítők úgy magyarázták ezt meg, hogy nem csak egy hercege volt Perzsiának, az előző története lezárult és itt az új. A karakter is különbözni fog, az interjú szerint a herceg inkább kalandor, amolyan maga boldogulását kereső fickó, míg az előző sokkal hősiesebb volt.
- A történetben (legalábbis az első részben) semmilyen módon nem lesz benne az Idő Homokja. Azonban a velükjáró ficsőrök megtartása szerintük is kötelező. (Időlassítás, visszatekerés, stb.) Ezt szeretnék az elődhöz hasonlóan hozzákötni a sztorihoz.
- A hangulat - játékélményt - történet szentháromságot tartják a fontosnak továbbra is.
Nekem személy szerint sok dolog elnyerte a tetszésem, kiváncsi vagyok az új sztorira, az új játékra. A grafikát kicsit visszafogottan kezelem, majd meglátom elnyeri e a tetszésem. Valószínüleg az Ubisoft nem olyan hülye, hogy egy ekkora brandet tönkrevágjon. Mindenbizonnyal őket is megnyerte a játék.
- Amennyiben sikeres lesz ez lesz egy új trilógia nyitódarabja, de a történet, ahogy az elődök, önmagában is megállja a helyét.
- A történet egy teljesen új herceg körül fog bonyolódni. Az interjúban a készítők úgy magyarázták ezt meg, hogy nem csak egy hercege volt Perzsiának, az előző története lezárult és itt az új. A karakter is különbözni fog, az interjú szerint a herceg inkább kalandor, amolyan maga boldogulását kereső fickó, míg az előző sokkal hősiesebb volt.
- A történetben (legalábbis az első részben) semmilyen módon nem lesz benne az Idő Homokja. Azonban a velükjáró ficsőrök megtartása szerintük is kötelező. (Időlassítás, visszatekerés, stb.) Ezt szeretnék az elődhöz hasonlóan hozzákötni a sztorihoz.
- A hangulat - játékélményt - történet szentháromságot tartják a fontosnak továbbra is.
Nekem személy szerint sok dolog elnyerte a tetszésem, kiváncsi vagyok az új sztorira, az új játékra. A grafikát kicsit visszafogottan kezelem, majd meglátom elnyeri e a tetszésem. Valószínüleg az Ubisoft nem olyan hülye, hogy egy ekkora brandet tönkrevágjon. Mindenbizonnyal őket is megnyerte a játék.