A PC Gamer hosszú interjút készített a BioShock: Infinite-en dolgozó Ken Levine-nal, aki kitért a jövő március végén megjelenő játék politikai hátterére is. Mint tudjuk, a sztori egy fiktív lebegő városban, Columbiában játszódik, amit az extrém nacionalizmus tép darabjaira. Hőseink a Vox Populi nevű munkásmozgalom és az uralkodó arisztokrácia közötti véres polgárháború közepébe csöppennek, és csak túlélni akarnak -- vannak viszont olyanok, akik azt hiszik, a játék kitalált csoportosulásai valódi politikai rétegekre utalnak, ezzel megsértve a játékvilágban alapvetésnek tartott korrektséget.
"Higgyétek el, kapok tweeteket..." -- kezdte vallomását Levine keserűen. "Amikor elkezdtem dolgozni a játékon, voltak rokonaim, akik azt hitték, a Tea Party mozgalmat támadom -- azt a Tea Partyt, amiben ők is aktívan közreműködnek. Aztán mikor bemutattuk a Vox Populi csoportot, megjelent egy csomó baloldali oldalon, hogy ez nem más, mint a munkásmozgalom leépítése. Emlékszem továbbá pár sajnálatos postra egy fehér felsőbbrendűséget hirdető weboldalról, a Stormfrontról, melyekben azt fejtegették, hogy 'a zsidó Ken Levine fehérember-gyilkoszimulátort készít'."
Levine szerint a BioShocknál is voltak efféle fellángolások. A neves tervező úgy véli, hogy e játékok olyanok, mint egy "negatív Rorshach-teszt": kimutatják az emberek foga fehérjét. Ken állítása szerint ez azonban jó dolog, hisz megmutatja, hogy a videojátékok nemcsak egy irányból nézhetők, hanem más és más perspektívából is jelentéssel bírnak. Ugyanakkor a szélsőséges támadásokat betegségnek nevezte, melyek minden oldalnak ártanak.
A BioShock: Infinite 2013 márciusában jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.