A szerző a bejegyzéseinek nagy részében a Warhammer MMOG bukásával foglalkozik, amiért részben az általános menedzser, Rob Denton volt a felelős. Dentonról azt kell tudni, hogy szinte sosem lehetett a stúdióban látni, és ha bent is volt, mindig mással volt elfoglalva, valamint megtiltotta a dolgozóknak, hogy személyesen tárgyaljanak a másik menedzserrel, Mark Jacobsszal, aki azóta már elhagyta a stúdiót, ám nem önszántából, mint ahogyan az hozzánk eljutott. A blog szerint ugyanis Denton anyagi célokból kirúgatta egykori kollégáját, akire éveken át hárította minden felelősségét, és őt használta golyófogónak. Mindezek ellenére azonban mégsem Denton a főkolompos, hanem Jeff Hickman, aki mindenféle tapasztalat nélkül ragadta meg egy 50 millió dolláros projekt gyeplőjét és nem sikerült egyenesben tartania azt.
Komoly csapatmunka volt tehát a Warhammer Online elpuskázása, ám ha a blog szerzője igazat mond, mindez eltörpülhet a Star Wars: The Old Republic mellett, amelyre állítólag a kiadó több mint 300 millió (!) dollárt költött és az egyetlen igazán kiemelkedő része a játéknak a szinkron, miközben minden más a vicc kategóriába sorolható, ami meglehetősen feszült hangulatot varázsolt mind az EA berkeiben, mind pedig George Lucas cégénél.
A Mythic embereit jelenleg tömegesen csoportosítják át Austinba, hogy az SW MMOG-n robotoljanak, hiszen az EA nem engedheti meg magának, hogy többet késsen a játék, vagyis azt, hogy több pénzt költsön a projekt fejlesztésére, mely a blog szerzője szerint legalább akkora bukta lesz, mint a Sims Online.
Komoly csapatmunka volt tehát a Warhammer Online elpuskázása, ám ha a blog szerzője igazat mond, mindez eltörpülhet a Star Wars: The Old Republic mellett, amelyre állítólag a kiadó több mint 300 millió (!) dollárt költött és az egyetlen igazán kiemelkedő része a játéknak a szinkron, miközben minden más a vicc kategóriába sorolható, ami meglehetősen feszült hangulatot varázsolt mind az EA berkeiben, mind pedig George Lucas cégénél.
A Mythic embereit jelenleg tömegesen csoportosítják át Austinba, hogy az SW MMOG-n robotoljanak, hiszen az EA nem engedheti meg magának, hogy többet késsen a játék, vagyis azt, hogy több pénzt költsön a projekt fejlesztésére, mely a blog szerzője szerint legalább akkora bukta lesz, mint a Sims Online.
MIndjárt kapásból ittvan a: Mass Effect 1, 2, ami köül sztem az első volt a legjobb mert az akkor nagoyn nagy ujjítás volt!
Meg az Elder's Scroll!
Arthurpeee: A BioWare jelentősen túl van értékelve...
De itt megvolt mind az idejük mind a pénzük a játékra... A kiadó ha ezt a kettőt nem adja meg akkor igen, hibás, mert akadályozza a munkát. De ha egy játékra kiad a kiadó több száz milliót és rajta ülnek fejlesztők több évig és egy szart hoznak létre, akkor jogosak a kirúgások.
Erre remek példa a maffia 2...gondolkozz kicsit.
Másrészt tele van a saját véleményével a blog, meg némi folyosói pletykával és tartalmaz sok hitelesnek tűnő belső infót.
Egy adminnak kiváltképpen kellene rendelkeznie a szövegértelmezés titokzatos tudásával...aki a blogot írja még nincs kirúgva.