Amikor 2012 szeptemberében a szinte folyamatosan a csőd szélén álló Obsidian az ekkor még gyerekcipőben járó Kickstarterre merészkedett, hogy akkor döbbenetesen soknak tűnő összeget, több mint 1 millió dollárt kérjenek egy oldschool, keményvonalas szerepjátékra, még csak nem is sejthettük, hogy milyen feladatba vágták a fejszéjüket, és hogy mi is sül ki az egész Kickstarterből. Habár az eredetileg tervezett megjelenési időpont, 2014 tavasza mai szemmel nézve megmosolyogtató, nagyon úgy tűnik, hogy minden pénz és minden várakozás megérte: a Pillars of Eternity nem csak az év, de minden idők egyik legszínvonalasabb, legmonumentálisabb szerepjátékra, amiről rengeteget fogunk mesélni az áprilisi PC Guruban, de úgy gondoltuk, hogy már előtte is megmutatjuk, miért érdemes figyelni rá. A ma megjelent szerepjátékba így gyorsan fejest ugrottunk, hogy 20 percben, felületesen mutassuk be, mit is hozott tető alá az Obsidian. A mikrofonnál Chris és wilson!
- PC
Az egészben a legrosszabb, a 3 óráig tartó telepítés volt. 5 éves laptopon épp csak elmegy, 20-24 FPS-t produkál, ami a pause-nak hála teljesen játszható élményt biztosít. Karakteralkotásnál volt annyi előnyöm, hogy már hetekkel korábban megterveztem magamnak, így nem tartott sok ideig. A játékban már így is 1 órát öltem, és még most hagytam el az első dungeont.
Sajnos egy bugba is belefutottam, a térbeli rohangálás közben túl közel vittem egy ellenfélt a falhoz, és mikor meghalt, beleesett a falba. :( Ezt leszámítva már várom a munkaidő végét. :)
A Bloodborne-ból nem lesz egy ezzel játszunk? Chris és Chocho a DS2-ből is nagyon jó kis kedvcsinálót (tutorialt?) csinált.
Az egészben a legrosszabb, a 3 óráig tartó telepítés volt. 5 éves laptopon épp csak elmegy, 20-24 FPS-t produkál, ami a pause-nak hála teljesen játszható élményt biztosít. Karakteralkotásnál volt annyi előnyöm, hogy már hetekkel korábban megterveztem magamnak, így nem tartott sok ideig. A játékban már így is 1 órát öltem, és még most hagytam el az első dungeont.
Sajnos egy bugba is belefutottam, a térbeli rohangálás közben túl közel vittem egy ellenfélt a falhoz, és mikor meghalt, beleesett a falba. :( Ezt leszámítva már várom a munkaidő végét. :)