A Forbes már tavaly is közzétett egy listát a legértékesebb influenszerekről, az ideiben pedig azt láthatjuk, hogy Dancsó Péter (Viszkok Fruzsi és Csecse Attila társaságában) kiesett a 2024-es mezőnyből, aminek első helyét továbbra is a TheVR tartja – őket nem igazán lehet elmozdítani onnan és ez vélhetően jövőre sem változik majd. Érdemes tudni, hogy a legtöbb tartalomgyártó vagy egyéni vállalkozóként dolgozik vagy saját cége van, amelyeknek éves beszámolóit rendre meg lehet találni a neten. Nincs ez másként idén sem, ugyanis – ahogy a Telex közzétette – több híres influenszer pénzügyi elszámolásába már bele lehet nézni, az eredmények pedig jobbára nagyon pozitívak.
Nessaj óriásit ment tavaly, ugyanis a 2022-es év árbevételének ötszörösét szerezte meg profitként, vagyis 89,1 millió forintot. A TheVR rátett pár lapáttal és megduplázta 2022-es árbevételét (ezúttal 311,8 millió jött össze), a 154 millió forintos profitból pedig ki is vettek 28 milliót osztalékként. Osváth Zsolt cége másfélszeres növekedést (31,8 millió) könyvelhetett el a két évvel ezelőtti számokhoz képest, Dancsó Péter és cége pedig szintén duplázott, hiszen kétszeres árbevétel növekedésnek örülhetnek, amiből 56,4 millió forint a profitjuk. A saját üdítőitala miatt most nagyjából az összes irányból támadott WhisperTon 49 millióval intett búcsút 2023-nak, viszont cége a két évvel ezelőtti közel 30 millióhoz képest csak 20 millió forintos profitra tett szert.