A Rodeo Games idén nyáron adta ki a Warhammer 40K: Deathwatch című, körökre osztott stratégiai játékát, amelyben egy Deathwatch Space Marine osztag tagjait irányítva kell felvennünk a harcot a tyranid faj hordája ellen. A játék eddig kizárólag iOS operációs rendszerre volt elérhető, de a jövő hónapban már PC-re is megjelenik, ráadásul kipofozott és kibővített formában.

Az Enhanced Edition az Unreal Engine 4-re költözteti át az idegenek aprítását, amivel szebb látványvilág és jobb effektek társulnak, de e mellett a kezelést és a kezelőfelületet is átszabják, hogy ezek jobban passzoljanak a PC-n megszokottakhoz. Mindezek tetejébe pedig új katonák is csatlakoznak a felhozatalhoz, a Dark Angels, az Imperial Fists és a Black Templar kötelékéből.

Ha a Warhammer 40K: Deathwatch neve nem mond semmit, akkor valami olyasmit képzelj el, mint az XCOM, vagyis körönként fix mennyiségű pontot „költhetünk el” mozgásra vagy tüzelésre, ám jelentős könnyítés, hogy bázist nem kell menedzselni és a katonák sem térnek át az örök vadászmezőkre egy rossz megmozdulás után. A dolgunk egyszerűen az, hogy pályáról pályára teljesítsük az egyre nehezedő küldetéseket, közben fejlesztve katonáinkat, hogy helyt tudjanak állni.