• A Watchmen megelőzte a korát
  • Legalábbis a Dan Dreiberget alakító Patrick Wilson szerint
  • A legújabb Insidious rendezője úgy véli, a közönség nem állt készen arra a mozira
  • Ugyanakkor olyan sikerfilmeknek ágyazott meg, mint például a Bosszúállók

Zack Snyder filmjei általában eléggé megosztják a közönséget, a kritikusokat pedig még annál is inkább. Sokan nem tudnak azonosulni a rendező egyedi (és lassításokkal tarkított) stílusával és hangvételével, a rajongók egy része ugyanakkor már-már legendaként tekint az alkotóra (ami azért erős túlzás, mivel volt néhány mellényúlása). Abban azonban sokan egyetértenek, hogy 2009-es szuperhősfilmje, a DC képregények karaktereit a vászonra varázsó Watchmen: Az őrzők egy remekül sikerült opusz lett – ismerek olyat, aki szerint máig ez a műfaj csúcsa. A rendkívül sötét képi világgal megáldott mozi mostanra kultstátuszba emelkedett, a megjelenésekor viszont nem mindenki volt vevő erre az ábrázolásmódra – Patrick Wilson szerint ők azok, akik nem voltak felkészülve Snyder zsenialitására.

A remek nyitányt produkáló Insidious: A vörös ajtó rendezője a ReelBlendnek adott interjúban áradozott a filmről, kiemelve annak blockbusterekre gyakorolt hatását. "A Watchmen az egyetlen olyan filmem, amit újra megnéztem a premier után." – mondta a Dan Dreiberget (Nite Owl) alakító színész. "Idősebb fejjel, tapasztalt filmkészítőként is szerettem volna látni. Tudtam, hogy Zack megelőzte a korát ezzel az alkotással." – tette hozzá. "Furcsa ezt kimondani, de a közönség nemes egyszerűséggel nem állt készen erre az élményre, holott szükség van ilyen filmekre. Azért kellenek ezek a sötét hangvételű produkciók, hogy azán megszülethessenek az olyan címek is, mint például a Bosszúállók." Elmondta továbbá, hogy most is szívesen visszatérne a Watchmen világába, mert imádta a forgatást.