A képet a Kotaku szolgáltatta, és meglepő információkkal bír. Az első, hogy a StarCraft II tényleg jövőre jelenik meg, ám a "kiegészítői" (melyek alatt nyilván a zerg és protoss epizódok értendők) csak az "elkövetkezendő években" várhatók. A WoW minden időben kap majd támogatást, és jövőre megérkezik a Cataclysm is, míg a Diablo III annak ellenére, hogy az idei E3-on már játszható is volt, bizonytalan határidőre tolódott. A legvalószínűbb tipp 2011, de ugye az "elkövetkezendő évek" kifejezésben más esztendők is beletartoznak.
Az ominózpus prezentációt egyébként ma tartották New Yorkban, a házigazda pedig Thomas Tippl, az Activision/Blizzard finanszírozási igazgatója volt. Ezek az információk tehát nem pletykák és nem tévedések: a Blizzard egyszerűen nem siet. Az, hogy pontosan mikor mi érkezik majd, talán a jövőre Las Vegasban tartott BlizzConon fog kiderülni.
Az ominózpus prezentációt egyébként ma tartották New Yorkban, a házigazda pedig Thomas Tippl, az Activision/Blizzard finanszírozási igazgatója volt. Ezek az információk tehát nem pletykák és nem tévedések: a Blizzard egyszerűen nem siet. Az, hogy pontosan mikor mi érkezik majd, talán a jövőre Las Vegasban tartott BlizzConon fog kiderülni.
Próbáljátok ki, megéri az árát
Nagy fába ütötte a Blizzard azt a fejszét!
am kiváncsi vagyok mi lesz az 5. kaszt legalább azt mutatnák meg, remélem vmi íjász ^^
Mindegy, legalább az SC2 hamarosan itt lesz . Ez vigasztal egyedül.
King Tiger:
Szerintem meg pont jó volt a mentési rendszer. A Diablo 2 alapvetően multiplayerre lett kifejlesztve, nem hiába lett olyan a sztori, amilyen... A multizáshoz pedig egy gyors, egyszerű és biztos rendszer kell, ami a karakter tulajdonságait és cuccát nem veszélyezteti. Ez a rendszer tökéletes volt erre. Vagy jobb lett volna slotokkal szarakodni, kockáztatva, hogy lefagy a gép vagy áramszünet lesz és elveszik akár több óra játéka is az embernek? Neeeem... Én ilyenből nem kértem volna. A Diablo 1-ben is idegesített, hogy állandóan mentenünk kellett, s ha véletlenül elfelejtettem, akkor meg ott haltam meg és kezdhettem a mentett állástól... Sokkal kényelmesebb, ha nem kell parázni. Cserébe meg feláldozható, hogy mindig a városba megy vissza az ember. A WayPointoknak köszönhetően amúgy is elég jól lehet ugrálni a pályák között.
Habár az is igaz, hogy káromkodtunk már Bneten amiatt, hogy Nightmare-en vagy Hellen ActIII-ban akkorára és olyan kacifántosra generálódott a Mephisto előtti helyszín, hogy vagy 20 percig barangoltunk . De inkább ezt, minthogy több óra játéka, illetve rengeteg cucca elvesszen az embernek... Ehhez a gyorsasághoz ilyen mentési rendszer kellett. Remélem, a 3-ban csak javítottak ezen, de nem változtattak. (Sőt, e téren is kifejezetten örülnék, ha a WoW példáját követnék . )
De azért azt se felejtsük el, hogy a belefektetett idő és a minőség nem egyenesen arányos... (lásd: Prey, STALKER )
haljanak éhen ...