Nagy várakozás előzte meg a BioWare első MMORPG-jét, a Star Wars: The Old Republic azonban egy jó kezdés után gyorsan hanyatlani kezdett. Nem sokkal a megjelenés után az új játékosok száma csökkenni kezdett, majd stagnálni, végül pedig az emberek elkezdték szépen sorban elhagyni a messzi-messzi galaxist. Mostanra már kevesebb mint egymillió játékost köt le a program, ami nagyon kevés egy ilyen kaliberű játék esetében -- lehet azonban ezen változtatni.
Az EA a héten bejelentette, hogy ősztől ingyenesen játszható modellre áll át a játék. Mind a nyolc kaszt történetét átélhetjük, s az ötvenes szintig fejleszthetjük a karakterünket. Aki kíváncsi, az előfizetés nélkül ugorhat bele a galaktikus háborúba, aki pedig eddig is élvezte azt, amit kapott, az tovább fizetheti a 15 dolláros havidíjat.
Michael Pachter elemző szerint ez a lépés összességében növelheti a játék bevételét, s akár éves szinten 120-150 millió dollárt is hozhat. A felméréseik szerint az ingyenesen játszható modellre támaszkód játékok felhasználónként több pénzt (4-5 dollárt) keresnek, mint a közösségi riválisok.
Ahhoz, hogy éves szinten 120-150 millió dollárt hozzon a játék, 600-800 ezer előfizető elegendő, ám Pachter szerint a fizetős játékosok száma tovább fog csökkenni, s a játék végül teljesen ingyenesen játszható lesz. A becslése, hogy ekkor havonta átlagosan legalább 10 millió aktív felhasználója lesz The Old Republicnak, de figyelembe véve a licenc népszerűségét, 30 millió, sőt 50 millió felhasználót sem tart valószínűtlennek.
Az EA a héten bejelentette, hogy ősztől ingyenesen játszható modellre áll át a játék. Mind a nyolc kaszt történetét átélhetjük, s az ötvenes szintig fejleszthetjük a karakterünket. Aki kíváncsi, az előfizetés nélkül ugorhat bele a galaktikus háborúba, aki pedig eddig is élvezte azt, amit kapott, az tovább fizetheti a 15 dolláros havidíjat.
Michael Pachter elemző szerint ez a lépés összességében növelheti a játék bevételét, s akár éves szinten 120-150 millió dollárt is hozhat. A felméréseik szerint az ingyenesen játszható modellre támaszkód játékok felhasználónként több pénzt (4-5 dollárt) keresnek, mint a közösségi riválisok.
Ahhoz, hogy éves szinten 120-150 millió dollárt hozzon a játék, 600-800 ezer előfizető elegendő, ám Pachter szerint a fizetős játékosok száma tovább fog csökkenni, s a játék végül teljesen ingyenesen játszható lesz. A becslése, hogy ekkor havonta átlagosan legalább 10 millió aktív felhasználója lesz The Old Republicnak, de figyelembe véve a licenc népszerűségét, 30 millió, sőt 50 millió felhasználót sem tart valószínűtlennek.
Én ezen a mondaton fennakadtam.
Aki megvette a játékot és támogatta már az elején ha játszani szeretne fizetnie kell tovább.
@Armed Pontosan, öt év alatt nyilván nem csináltak semmit a fejlesztők, ezt az eredmények is bizonyítják, de akkor anno is maguktól készültek el a játékok...
Nevettem.
Főleg hogy az egyik legnagyobb hibája, hogy endgame tartalom nincs a játékban.
Pachter elemző, jogi diplomával és MBA oklevéllel, nem pedig játékfejlesztő, a számokhoz és az üzletvitelhez, menedzsmenthez ért. A rendbetétel dolga a BioWare-é lenne...
Az egész játékot alapjaiban kellene megváltoztatni.