Emlékeztek még a Battlefield: Bad Company-játékokra? Az amerikai 222. zászlóalj B századának (Bad Company) tagjaként egy, a Közel-Keleten dúló konfliktusban vehettünk részt, ahol az Egyesült Államok és Oroszország hadakozott egymással. A történetünk központjában a Preston Marlowe áll, na meg a négyfős osztag többi tagja, Terrence Sweetwater, Gordon Haggard, és Clarence Redford, a parancsnok. Az egyszerű felderítő küldetések hamar átcsapnak kincsvadászatba, mikor rájövünk, hogy a légiósok is itt harcolnak, és nekik bizony aranyrudakkal fizetnek. A Bad Company 1 és 2 inkább a kampányra fókuszált, és egy katonai század történetét mesélte el, néhány emlékezetes karakterrel, izgalmas missziókkal és igencsak klassz sztorival megspékelve a játékmenetet.

Bár soha nem kaptunk harmadik részt a Battlefield: Bad Company sorozatból, David Goldfarb vezető dizájner szívesen dolgozna rajta. A PCGamesN-nek nyilatkozva Goldfarm elmondta, hogy ha az EA valaha is rábólintana a Bad Company 3 elkészítésére, ő azonnal lecsapna a lehetőségre, hogy dolgozhasson rajta. “Én itt vagyok, tudják, hogy hol találnak meg” – jelentette ki Goldfarm, aki pontosan tudja, miben rejlett a Bad Company érdeme. „Szerintem a Bad Company franchise azért volt különleges, mert nem vette magát olyan komolyan, mint sok más FPS-játék” – magyarázta. Hozzátette, hogy már elkezdte írni a Battlefield: Bad Company 3-at, és azt is tudja, hogy hol játszódhat, viszont amíg az EA nem ad zöld utat a projektnek, addig nem éli bele magát.