Az ArmA sorozattal szoros kapcsolatot ápoló projekt végre célegyenesbe ért, ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a nemrég publikált gépigény. Nagyjából erre lehetett számítani, nem égbekiáltó, sőt ez már manapság egy ilyen kaliberű, csili-vili effektekkel megpakolt, részletesen kidolgozott harci szimulátortól elvárható. Nem is húznám tovább a szót, lessétek:
Lassan ideje lesz megbékélni a minimum követelménynél felállított kétmagos megoldásokkal — a Shader Model 3.0-t már meg sem említem —, illetve az ajánlott szekcióban feltüntetett négymagos processzorral — hatalmas, részletesen kidolgozott területek, no meg a Dirt 1-2 alatt is futó NEON motor, ami szebb, mint valaha!
Minimum rendszerkövetelmény
- Operációs rendszer: Windows XP SP2 vagy újabb
- VGA: DirectX 9.0c Shader Model 3.0 támogatás (GeForce 7900 GT / 256 MB VRAM vagy több)
- RAM: 1 GB
- Szabad hely: 8 GB
- Processzor: Kétmagos CPU (2,4 GHz)
Ajánlott rendszerkövetelmény
- VGA: Shader Model 3.0 támogatás (GeForce 8800 GT / 512 MB VRAM vagy több)
- RAM: 2 GB
- Processzor: Négymagos processzor
Lassan ideje lesz megbékélni a minimum követelménynél felállított kétmagos megoldásokkal — a Shader Model 3.0-t már meg sem említem —, illetve az ajánlott szekcióban feltüntetett négymagos processzorral — hatalmas, részletesen kidolgozott területek, no meg a Dirt 1-2 alatt is futó NEON motor, ami szebb, mint valaha!
Codemasters-nek amúgy valóban van hova fejlődnie, mármint az autós játékokon kívül, de azért voltak jó játékaik, nekem pl. a Jericho és a Fuel is kifejezetten tetszett. A Damnation más tészta (bár ahhoz nem is volt "szerencsém", de ahogy észrevettem elég sokan egyetértenek abban, hogy egy ).
zolik4: remélem csak vicceltél Enyhén túlzás a kijelentésed. A CoJ 2 is szép valóban, de ez akkor is túlzás.
chegauvara: A codemasters mostanában nagy cslodást okozott a gamerekenek, gondoljunk bele. FUEL, Damnation, mind 2 hatalmas bukta volt, ezért félek én attól hogy a codemaster is nem sokára elvész a sülyesztőben. De ne legyen igazam.
És az igaz, hogy nicsen jól optimalizálva, mert ha ilyen gépigénye van akkor simán elfutna az átlag gépeken, mint ahogy a pc guru írta, de nme fut el...
És ha ezt a problémát kiküszööli a codemasters akkor hatalmas sikereket fog elérni szerintem...
A négy mag miatt meg tényleg nem értem miért kell hisztizni...ki mondta h két maggal majd nem lehet fullon játszani, de ha már egyszer úgy van megírva h ki tudjon használni négyet is, egyértelmű h annyit is fognak ajánlani...teljesen ugyanaz mint az egy mag-két mag esetében...amint ki tudta valami használni az egynél több magot, már kétmagos procit raktak ajánlottba, holott egy maggal is ki lehetett maxolni, de nyilván a dualt ajánlották...hozzáteszem halkan, a négymagosok már távol sem megfizethetetlen kategória, főleg ha nem csúcskategóriáról van szó...
Annyira idegesít ez, mert az ilyen gépigényű játékok általában futni szoktak a gépemen, még magas részletesség mellett is, ez meg....
Úgyhogy szerintem az operation flashpointal is ez lesz a helyzet...