Steve Papoutsis, a Dead Space 3 producere elárulta, hogy bár a játék nem lesz olyan félelmetes, mint elődei, tartalmi szinten az élmény nem hogy csökken, sokkal inkább nő. A harmadik felvonásban ugyanis nyugodtan elcsászkálhatunk a hatalmas pályákon, új utakat és mellékküldetéseket fedezve fel így.
"Lesznek alternatív útvonalak a játékban, csak azért, hogy elmenj és körülnézz rajtuk. A nyitottabb környezethez egyébként a kooperatív játékélmény adta az inspirációt. Fontossá vált, hogy több mindent tegyünk a programba, hogy a játékosok több dolgot csinálhassanak és sokféle élményt tapasztalhassanak meg. Rengeteg a motiváló tényező, mely rávesz a felfedezésre. Ezek közül sok előrevetíti majd az eseményeket és az esetleges ijesztegetést. Ha elhagyod az A-tól Z-ig megtervezett utat, olyan helyre jutsz, ahol semmi sincs scriptelve, előre meghatározva. Emiatt pedig ugyanannyira félsz majd átmenni egy ajtón, ahogy annak idején a Dead Space 2-ben."
Steve hozzáfűzte, hogy a kampányt játszva is érezzük majd a kétségbeesettséget és a bezártságot, mert a hideg, hófúvásos pályák is legalább olyan félelmetesek tudnak lenni, mint a szűk folyosók. Ez mint szép és jó, kár, hogy az EA szerint a Dead Space 3 már nem lesz horrorjáték, mert az első két részt túl sokan féltek végigjátszani.
"Lesznek alternatív útvonalak a játékban, csak azért, hogy elmenj és körülnézz rajtuk. A nyitottabb környezethez egyébként a kooperatív játékélmény adta az inspirációt. Fontossá vált, hogy több mindent tegyünk a programba, hogy a játékosok több dolgot csinálhassanak és sokféle élményt tapasztalhassanak meg. Rengeteg a motiváló tényező, mely rávesz a felfedezésre. Ezek közül sok előrevetíti majd az eseményeket és az esetleges ijesztegetést. Ha elhagyod az A-tól Z-ig megtervezett utat, olyan helyre jutsz, ahol semmi sincs scriptelve, előre meghatározva. Emiatt pedig ugyanannyira félsz majd átmenni egy ajtón, ahogy annak idején a Dead Space 2-ben."
Steve hozzáfűzte, hogy a kampányt játszva is érezzük majd a kétségbeesettséget és a bezártságot, mert a hideg, hófúvásos pályák is legalább olyan félelmetesek tudnak lenni, mint a szűk folyosók. Ez mint szép és jó, kár, hogy az EA szerint a Dead Space 3 már nem lesz horrorjáték, mert az első két részt túl sokan féltek végigjátszani.
Én csak az első résszel játszottam kb 3/4-ig elvittem, de nekem kicsit unalmas volt, hogy mindegyik pálya arról szólt, hogy menj a végére javíts meg valamit, majd ugyanazon az útvonalon gyere vissza a metróig és következő pálya.
Szóval nekem ez a rész még lehet jobban is fog tetszeni elődjeinél. Már csak a nyílt pálya és kooperatív mód miatt. (Persze nekem se tetszik, hogy kivették azt a markényi horror elemet.)